کد خبر: ۴۴۳۴۵
۲۰:۲۰ -۱۹ مهر ۱۴۰۱
​عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.

عزت الله ضرغامی

نشان تجارتبرترین‌ها نوشت: عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.

ضرغامی در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟

امروز که ظاهرا همه‌یِ آن دوستان به همین نتیجه رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارمند صدا و سیما
|
France
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
دزد پررو یقه صاحبخانه را می گیرد
آقای ضرغامی به مدت 10 سال در فاصله سال ‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ در ایران ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشت. او در این سالها تا توانست عده زیادی سلبریتی که با او همفکر و همراه بودند را در زمینه هنر، سینما، ورزش، رسانه تلویزیون، ورزش ، سیاست و ادبیات پرورش داد تا در روز موعود به عنوان لیدر و جاده صاف کن برای او عمل کنند. این افراد با وجود ثروت کلانی که با بذل و بخشش ایشان بدست آوردند و شاهانه زندگی میکردند نمک نشناسی نکردند و درست در آغاز اغتشاشات با اولین فراخوان مخفی ای که او داد خودشان را به خطر انداختند و رهبری اغتشاشات را به عهده گرفتند. اکنون خود آقای ضرغامی بطور خزنده هر روز خودش را با جریانات معاند و بر انداز با روش های مختلف خصوصا تویت های مرموزانه هماهنگ میکند. طوری عمل میکند که انگار نه انگار این ها حاصل عمل خائنانه خودش هستند و حالا از مسئولین انتقاد میکند و در این روزهای سخت که باید حرف هایش آرامش بخش باشد هیزم به آتش دشمن می ریزد. او مرموزانه حرف های حق را در روزهای ناحق میزند چون میداند با این روش آتش فتنه را بیشتر شعله ور می شود. باید گفت او دزد پررویی است که یقه صاحبخانه را گرفت و ول کن ماجرا نیست. خلاصه کلام اینکه اگر قرار است لیدر ها را بگیرند اول باید به سراغ او بروند.
یا حق
کارمند صدا و سیما
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون