کد خبر: ۴۴۰۶۹
۱۰:۲۸ -۲۸ شهريور ۱۴۰۱
با حضور رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه صورت گرفت؛
رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت کارخانه کاشی بیستون به جهت ایجاد اشتغال و بهره گیری از نیرو‌های بومی گفت: امسال ۲۰ واحد تولیدی راکد تا پایان سال احیا می‌شود و این واحد‌های تولیدی را بر اساس دستور مقام عالی وزارت باید تا پایان سال به چرخه‌ی تولید برگردانیم.

نشان تجارتبه گزارش واحد رسانه کارخانه کاشی بیستون، فاز سوم طرح توسعه‌ی کاشی بیستون با حضور رئیس مرکز سرمایه انسانی وزارت صمت به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمربع در روز انواع کاشی و اسلب سرامیک شامل نانوپولیش تولید و روانه بازار مصرف می‌نماید.

راه اندازی فاز سوم توسعه کاشی بیستون

بر همین اساس جلال فتوحی مدیرعامل این واحد تولیدی می‌گوید ۴۵۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و تولیدات این کارخانه به کشور‌های حوزه‌ی خلیج فارس، عراق، افغانستان و کشور‌های اروپایی صادر می‌شود.

راه اندازی فاز سوم توسعه کاشی بیستون

ایشان افزود: فاز ۳ طرح توسعه کارخانه کاشی و سرامیک اجرا گردید و انشاالله در سال آینده بتوانیم فاز ۴ و ۵ را هم افتتاح نماییم.

گفتنی است برای بهره برداری از این واحد تولیدی ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است. همچنین زنجیره‌ی سنگ لاشه‌ی تولیدی قطعات بتنی در شهرستان هرسین هم به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت کارخانه کاشی بیستون به جهت ایجاد اشتغال و بهره گیری از نیرو‌های بومی گفت: امسال ۲۰ واحد تولیدی راکد تا پایان سال احیا می‌شود و این واحد‌های تولیدی را بر اساس دستور مقام عالی وزارت باید تا پایان سال به چرخه‌ی تولید برگردانیم. همچنین تا به امروز ۱۰ واحد تولیدی احیا شده و درصدد هستیم ۴۰ واحد تولیدی دیگرهم ظرفیتشان را به بالای ۵۰ درصد برسانیم. "

راه اندازی فاز سوم توسعه کاشی بیستون

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت قرارگاه ملی اشتغال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در این قرارگاه ۶ بسته در حوزه‌های مختلف تامین مالی، وضع زیرساخت، رفع موانع و مشوقه‌های سرمایه گذاری و سایر حوزه‌ها آماده کرده ایم که انشالله بتوانیم امتیاز خوبی برای حوزه اشتغال و اقتصاد استان از قرارگاه ملی اشتغال دریافت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون