کد خبر: ۴۳
۲۰:۱۲ -۱۳ بهمن ۱۳۹۵
هفته بیستم لیگ برتر
تیم فوتبال استقلال تهران با برتری سه بر صفر خارج از خانه مقابل ماشین سازی تبریز به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد.
ورزش و جوان- در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم های ماشین سازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که استقلال به سه امتیاز برفی این بازی دست یافت.
آبی پوشان تهران با اتکاء به عملکرد خوب بازیکنان جوان خود و کسب سومین پیروزی متوالی 34 امتیازی شده تا جایگاه سوم را از آن خود کنند.
ماشین سازی تبریز هم با 10 امتیاز در رتبه شانزدهم باقی ماند تا امید چندانی برای بقاء در لیگ برتر نداشته باشد.
این دیدار در حالی زیر بارش برف سنگین تبریز برگزار شد که در عین ناباوری و با نقض مقررات از سوی برگزار کنندگان، توپ قرمز یا زرد رنگ در نیمه نخست وجود نداشت و بازی با توپ سفید دنبال شود، اما در نیمه دوم بازی با توپ قرمز برگزار گردید.
«محمدحسین زاهدی فر» قضاوت این دیدار سخت را با کمک های «محمدرضا ابوالفضلی» و «بابک داوری» برعهده داشتند.
پوشیده شدن زمین از برف، کار را برای هر دو تیم سخت کرد با این حال استقلالی ها که در هفته های اخیر روند خوبی را دنبال می کنند، تسلط بیشتری بر روند دیدار دارند.
در دقیقه 42، تعلل مدافعان ماشین سازی سبب شد تا «علی قربانی» به راحتی گل نخست را برای استقلال به ثمر برساند.
در نیمه دوم بازیکنان ماشین سازی که در قعرجدول رده بندی قرار دارند برای رهایی از شکستی دیگر بر تلاش خود افزودند، اما توان چندانی برای رسیدن به دروازه شاگردان «علیرضا منصوریان» نداشتند.
در دقیقه 77 و در حالی که ماشین سازی به دنبال کشانده بازی به تساوی بود، «مجتبی حق دوست» در پشت محوطه میزبان صاحب توپ شد و به راحتی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.
در دقیقه 92، توپ ارسالی استقلالی ها در آستانه دروازه میزبان به «امید نورفکن» رسید تا این بازیکن جوان به راحتی گل سوم تیمش را به ارمغان آورد.
در این دیدار، «لئوناردو پادوانی» از استقلال و «احمد کامدار»، «حبیب گردانی» و «امین حاج محمدی» از ماشین سازی با کارت زرد داور جریمه شدند.
استقلال توانست با کسب این پیروزی ارزشمند، روحیه و شرایط خود را در آستانه دیدار حساس با السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشد.
دیدار استقلال و السد روز 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
* ترکیب ماشین سازی:
مهدی اسلامی، امین حاج محمدی، فردین عابدینی، ادسون هنریکه، حبیب گردانی، کاخبر کاکاشویلی، احمد کامدار(حامد پاکدل)، پیام صادقیان(محمد رحمتی)، حمید رضا علی عسگری، امین قاسمی نژاد و سعید قائدی فر(حسین ابراهیمی).
* ترکیب استقلال تهران:
سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، خسرو حیدری(میعاد یزدانی)، مجتبی حقدوست(فرشید باقری) و علی قربانی(محسن کریمی).

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون