کد خبر: ۳۷۲۹۱
۱۴:۳۰ -۲۸ آذر ۱۴۰۰
پیروزی یا فرح آباد سابق که روزی شکارگاه شاهان قاجاری بوده و امروزه از آن فقط هیاهوی چند محله‌ای که پیروزی نقطه اتصالشان است باقی مانده. اما در ادامه، میخواهیم پر رونق‌ترین محله برای «رهن، اجاره و خرید خانه در تهران» را معرفی کنیم، یعنی محلۀ پیروزی تهران.

قیمت مسکن

نشان تجارت - شکل‌گیری خیابان پیروزی تهران یا فرح آباد سابق به زمانی برمیگردد که یکی از شاه‌های قاجار برای دسترسی راحت‌تر به کاخ دوشان تپه و شکارگاهش شروع به ساخت جاده‌ای کرد.

حالا این خیابان در شرق تهران و در منطقۀ ۱۳، همان جاده‌ای است که از دروازه دوشان تپه کشیده شده بود و امروز به یکی از شلوغ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نقاط تهران تبدیل شده است. هر چند که در گذشته این محدوده هر سه محلۀ امروزی تهران نو، پیروزی و نیروی هوایی را شامل میشد، اما در حال حاضر این محله‌ها مستقل شدند.

اما این معروفیت از دهۀ پنجاه و قرارگیری پادگان نیروی هوایی در آنجا آغاز شد. بعد از عبور بزرگراه امام علی از خیابان پیروزی هم توجه بیشتری به این خیابان شرقی تهران شد.

بافت خیابان پیروزی تهران

خیابان پیروزی تهران با اینکه قدمت زیادی دارد، اما با وجود رونق خرید و اجارۀ آپارتمان در پیروزی، بافت خانه‌ها و آپارتمان‌های این محله هر روز مدرن‌تر میشود و در کنار خانه‌های قدیمی‌تر محلۀ پیروزی بافت متفاوتی را ایجاد میکند.

پس اگر قصد «خرید خانه و آپارتمان در خیابان پیروزی تهران» را دارید ، میتوانید انتخاب‌های متفاوتی رادر این محله بررسی کنید.

خیابان‌های محلۀ پیروزی تهران

این محله با موقعیت جغرافیایی که دارد در نقطه اتصال چند خیابان قرار گرفته که هر کدام از این خیابان‌ها در پیروزی شناخته‌شده هستند. مهم‌ترین خیابان‌ها در پیروزی عبارتند از صد دستگاه، چهارصد دستگاه و خیابان پرستار.

خانه‌ها و آپارتمان‌های این خیابان‌ها در پیروزی تهران، این روز‌ها از بازار خوبی برای خرید و اجاره برخوردارند.

بهترین خیابان پیروزی تهران کجاست؟

با اینکه خرید خانه و آپارتمان در پیروزی تهران، از رنج قیمتی مناسبی برخوردارد، اما در همین محله یکی از بهترین خیابان‌های شهر با گران‌ترین خانه‌های ممکن را میتوانید پیدا کنید . خیابان پرستار در پیروزی از بافت متفاوتی نسبت به تمام محله بهره‌مند شده است. در نتیجه اگه بودجۀ کافی دارید، فرصت خرید خانه و آپارتمان در پرستار پیروزی را از دست ندید.

بافت محله پیروزی سنتی است، اما با احداث بزرگراه‌های امام علی و بسیج بافت منطقه تغییر کرد و به سمت نوسازی پیشرفت، به شکلی که امروزه ۷۰ درصد محله پیروزی را خانه‌های نوساز ۴ تا ۷ طبقه شکل داده است.

قیمت

پیروزی از محلاتی در شهر تهران به شمار میرود که از میانگین قیمتی مناسبی برای خرید و اجارۀ خانه و آپارتمان برخورداراست. هر چند که نقاطی در این محله مثل خیابان پرستار  که با داشتن آپارتمان‌های لوکس قیمت زیادی دارند و گران هستند، اما امروز خرید و اجارۀ خانه در پیروزی با قیمت مناسب برای بسیاری امکان‌پذیراست.

دسترسی

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت خیابان پیروزی تهران، خوش‌مسیر بودن و دسترسی مناسبش به تمام نقاط شهر تهران است. این محله در محاصرۀ چند بزرگراه‌های شهر مثل بزرگراه امام علی، بسیج و محلاتی است. در نتیجه اگر با ماشین شخصی رفت و آمد میکنید، خانه‌دار شدن در پیروزی از این بابت برای شما دردسری ایجاد نمیکند. اگر شما از طرفداران وسایل نقلیۀ عمومی هستید هم نگران نباشید، چون خیابان پیروزی در این زمینه امکانات خوبی دارد. چند ایستگاه مترو در محدودۀ پیروزی قرار گرفته مثل ایستگاه مترو پیروزی، ایستگاه مترو نیرو هوایی، ایستگاه شهید کلاهدوز و...

قیمت اجاره و رهن آپارتمان در محله پیروزی تهران آذر ماه ۱۴۰۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون