کد خبر: ۳۵۲۱۵
۲۱:۰۳ -۲۷ مهر ۱۴۰۰
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پاسخ داد
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره ماده یک لایحه رتبه بندی معلمان که امروز در مجلس تصویب شد، پرداخت.

لایحه رتبه بندی معلمان

نشان تجارت - علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در مورد تصویب ماده یک طرح رتبه بندی معلمان در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: در ماده یک آمده است معلم به افرادی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور را برعهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مربی امور ورزشی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیرو‌های توانمندسازی در مدارس استثنائی، مدیر و معاون در واحد‌های آموزشی و تربیتی مشمول رتبه بندی می‌شود.

رییس کمیسیون آموزش و و تحقیقات مجلس توضیح داد: با توجه به تصریح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این ماده را تنظیم کردیم و قانون رتبه بندی شامل همه معلمانی می‌شود که شغل اداری دارند یا در بخش اداری مشغول به فعالیت هستند.

منادی افزود: این قانون شامل آموزش‌های رسمی و عمومی کشور می‌شود. بر اساس این طرح هر کس در نظام رسمی آموزشی ما یعنی تا دیپلم مشغول به کار است مشمول طرح رتبه بندی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون