کد خبر: ۳۴۵۷۳
۱۰:۱۶ -۱۱ مهر ۱۴۰۰
یوسف آباد محله‌ای با اصالت که قدمتش به زمان‌های ناصرالدین شاه و میرزا مستوفی الممالکی برمیگرده. محله‌ی یوسف آباد در منطقه‌ی ۶ تهران، یعنی محدوده‌ی مرکزی و قلب تهران قرار گرفته.

قیمت مسکن

نشان تجارت - قدیمی بودن و محبوبیت یوسف آباد برای سکونت، سبب شده که امکانات این محله به عنوان محلی برای زندگی تکمیل بشه و کمبودی در اون برای ساکنینش وجود نداشته باشه. از لحاظ درمانی محله‌ی یوسف آباد دارای بیمارستان‌های حضرت فاطمه، محب کوثر و هاجر است و کمبودی نداره. مراکز آموزشی این محله هم نیاز فرزندان شما رو برطرف میکنه و انتخاب‌های مختلفی هم پیش روتون میذاره. مثل مدرسه‌ی پویش، مدرسه‌ی همت، دبستان شهید مصطفی خمینی، مجموعه‌ی مدارس سلام، دبیرستان دخترانه‌ی سادات گوشه، پیش دبستان و دبستان دخترانه‌ی مروا و دبستان پسرانه‌ی شهید مصطفی خمینی. از مراکز یدگه آموزشی جز مدارس میتونیم به هنرستان ناشنوایان باغچه‌بان و آموزشگاه‌های ایرانمهر و سفیر اشاره کنیم.

مراکز خرید متنوعی هم در یوسف آباد وجود داره که از مشهورترین‌هاشون پاساژ فرهنگ، هنر و رز هستن و علاوه بر ساکنین یوسف آباد هر روز تعداد زیادی از بازدیدکنندگان تهرانی هم به اون‌ها سر میزنن. مراکز مذهبی مختلف از جمله مسجد جمکران، مسجد یوسف آباد و مسجد سادات در یوسف آباد وجود دارند .

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در یوسف آباد مهر ماه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون