کد خبر: ۳۱۷۶۷
۰۹:۰۹ -۰۵ مرداد ۱۴۰۰
امروزه در اکثر ساختمان‌های چند طبقه به جای استفاده از سیستم‌های سرمایش و گرمایش غیر متمرکز از شوفاژخانه‌ها و سیستم‌های خنک کننده مرکزی استفاده می‌شود و به همین دلیل نگهداری موتورخانه به یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیران ساختمان‌ها تبدیل شده است.

نشان تجارت - امروزه در اکثر ساختمان‌های چند طبقه به جای استفاده از سیستم‌های سرمایش و گرمایش غیر متمرکز از شوفاژخانه‌ها و سیستم‌های خنک کننده مرکزی استفاده می‌شود و به همین دلیل نگهداری موتورخانه به یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیران ساختمان‌ها تبدیل شده است.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد اهمیت همکاری با یک شرکت گرید دار نگهداری از تاسیسات موتورخانه با شما صحبت کنیم و چند شرکت معتبر را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

موتورخانه

چرا باید در نگهداری موتورخانه ساختمان خود بسیار دقیق باشید؟

موتورخانه گرمایش مرکزی و سایر تاسیسات ساختمانی با هدف افزایش کیفیت زندگی در ساختمان‌های محل سکونت و کار افراد تعبیه می‌شوند. این به آن معنا است که از کار افتادن سامانه‌های مرتبط با زیر ساخت تاسیساتی ساختمان‌ها می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

علاوه بر این نباید فراموش کنید که بسیاری از تجهیزات تاسیساتی قیمت بالایی داشته و تعویض و تعمیر آن‌ها می‌تواند بسیار هزینه بر باشد.

این در حالی است که نگهداری صحیح از تاسیسات مکانیکی ساختمان‌ها می‌تواند عمر قطعات و وسایل مختلف را افزایش دهد و به این ترتیب در هزینه‌های جاری ساکنین ساختمان کاهش چشمگیری ایجاد کند.

برای نگهداری از تاسیسات موتورخانه باید به کجا مراجعه کرد؟

نگهداری تاسیسات ساختمانی یک امر کاملاً تخصصی است که توسط مهندسین مکانیک و با کمک تعمیرکاران فنی انجام می‌شود. این به آن معنا است که اگر بخواهید این کار را به شیوه اصولی به انجام برسانید، باید به دنبال یک شرکت فنی مهندسی گرید دار، در زمینه نگهداری تاسیسات مکانیکی باشید.

منظور از گرید نگهداری از تاسیسات مکانیکی چیست؟

رتبه بندی یا گرید، یک گواهی بر اساس معیار کیفی است که توسط سازمان برنامه ریزی کشور به شرکت‌های دارای صلاحیت اعطا می‌شود. هدف از ارائه این گواهینامه آسوده‌تر شدن کار کارفرمایان در زمان انتخاب پیمانکاران در زمینه‌های مختلف است.

به این ترتیب می‌توان گفت که یک شرکت گرید دار تاسیساتی در زمینه تاسیسات مکانیکی، شرکتی فنی مهندسی است که پس از گذر از فیلترهای مختلف کیفی، صلاحت کار در زمینه نگهداری تاسیسات موتورخانه و سایر تجهیزات مکانیکی ساختمان‌ها را پیدا کرده و مورد تایید مراجع ذی‌صلاح است.

موتورخانه

بهترین شرکت گرید دار تاسیساتی تهران کدام است؟

شرکت‌های بسیاری وجود دارند، که در زمینه نگهداری از موتورخانه‌ها فعالیت می کنند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در بخش بعدی یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه نگهداری از تاسیسات را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با خیالی آسوده کار شوفاژخانه‌های خود را به آن واگذار کنید.

شرکت تهویه گستر راگا نامی معتبر در زمینه نگهداری تاسیسات موتورخانه

شرکت تهویه گستر راگا، یک شرکت فنی مهندسی گرید دار در شهر تهران است که خدمات مختلفی را ارائه می دهند. برخی از خدمات شرکت فنی مهندسی tahviehgostarraga.com در زمینه نگهداری موتورخانه شامل موارد زیر است:

  • تعمیر بویلر
  • تعمیر مشعل موتورخانه
  • تعمیر پمپ‌های آبرسانی
  • تعمیر و نگهداری سامانه‌های پمپاژ و تصفیه استخر
  • تعمیر سایر تجهیزات شوفاژ

این شرکت در زمینه نگهداری از تاسیسات سرمایشی چه فعالیت‌هایی دارد؟

فعالیت‌های این مجموعه به سامانه‌های گرمایشی و تاسیسات خلاصه نشده و تعمیرکاران آن‌ها خدمات نگهداری از سیستم‌های سرمایشی نظیر چیلرها، کولرهای گازی و همچنین تعمیرات داکت اسپلیت (https://tahviehgostarraga.com/تعمیر-داکت-اسپلیت/) را نیز ارائه می‌دهند.

مزیت‌های همکاری با این شرکت چیست؟

این شرکت در کادر فنی خود از بهترین مهندسین مکانیک و ماهرترین تعمیرکاران تاسیسات استفاده می‌کند. در واقع می‌توان گفت که بخش اجرایی این مجموعه از دو فاکتور تجربه و دانش فنی به حد اعلا برخوردار بوده و به این ترتیب می‌توان اطمینان خاطر داشت، تعمیرات، سرویس و نگهداری موتورخانه توسط این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن به انجام خواهد رسید.

حضور در پروژه‌های بزرگ دولتی و خصوصی بیانگر توان و کیفیت بالای این مجموعه است.

ضمناً لازم به ذکر است که اکثر خدمات این شرکت، از ضمانت و گارانتی برخوردار بوده و به این ترتیب، می‌توانید با آسودگی خاطر بیشتری کار خود را به آن‌ها واگذار کنید.

موتورخانه

چه طور می‌توان از خدمات تعمیر موتورخانه این مجموعه بهره‌مند شد؟

اگر به قصد دریافت خدمات نگهداری و یا تعمیر تاسیسات را داشته و به دنبال شرکتی معتبر هستید، می‌توانید با جستجوی نام این مجموعه، اطلاعات تماس لازم را به دست آورید و یا با استفاده از شماره تلفن موجود بر روی تصویر فوق با آن‌ها در ارتباط باشید.

ضمناً یکی می‌توانید با مراجعه به سایت https://ragasard.com/ که یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت بزرگ تاسیساتی است از خدمات تخصصی در زمینه سیستم‌های سرمایشی بهره‌مند شوید.

نکات پایانی در مورد نگهداری از تاسیسات و موتورخانه‌ها

همانطور که گفته شد، تاسیسات مکانیکی موجود در موتورخانه‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و نگهداری از آن‌ها می‌تواند از بروز خرابی‌های شدید جلوگیری کند.

به این ترتیب، شما می‌توانید با هزینه به مراتب کمتری در قیاس با تعمیر یا تعویض قطعات از کارکرد صحیح موتورخانه ساختمان خود اطمینان حاصل کنید و از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری کنید، کافی است که این کار را به شرکت‌های گرید داری تاسیسات بسپارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون