کد خبر: ۳۰۵۰۷
۰۹:۴۶ -۰۶ تير ۱۴۰۰
پرداخت دارایی کاربران به زودی آغاز می‌شود
فرایند ثبت نام کاربران صرافی رمزارز کریپتولند در سایت این صرافی برای بازگشت دارایی آن‌ها در حالی روز جمعه به اتمام رسید که این مهلت تا پایان امروز (یکشنبه) تمدید شده است. این در حالی است که یک منبع آگاه از آغاز فرایند بازپرداخت دارایی‌ها اعم از رمزارز و پول‌های کاربران پس از پروسه حسابرسی در هفته جاری و آتی خبر داد.

ارزهای دیجیتال

نشان تجارت - پس از گذشت ۴۰ روز از بازداشت سینا استوی، مدیرعامل صرافی رمزارز کریپتولند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و مسدود شدن سایت این صرافی، سایت کریپتولند با اولویت شماره آغازین کد ملی کاربران باز شد تا هزاران کاربر این صرافی به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

مهلت ثبت نام تمدید می شود

فرایند ثبت نام کاربران صرافی رمزارز کریپتولند برای بازگشت دارایی آن‌ها در حالی روز جمعه به اتمام رسید که به دلیل مشکلات کاربران در روند ثبت نام و بروز خطا‌های سیستمی این مهلت تا پایان امروز (یکشنبه) تمدید شده است.

یکی از کاربران این صرافی که وکیل است، گفت: ثبت نام کاربران صرافی کرپیتولند طی سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه به ترتیب شماره آغازین کد ملی انجام شد.

حامد اکبری با بیان اینکه در این روند کاربران با مشکلات زیادی روبرو شدند، گفت: این مشکلات به تدریج توسط پشتیبانی سایت برطرف شد و تعداد زیادی ثبت نام کردند.

کاربران سریع‌تر در سایت کریپتولند ثبت نام کنند

این منبع آگاه در پاسخ مبنی بر اینکه آیا هزاران کاربر این صرافی موفق به ثبت نام شدند، گفت: یک سری از افراد که از فرایند ثبت نام جا مانده بودند، بدون نوبت کد ملی روز جمعه فرصت برای ثبت نام داشتند.

اکبری با بیان اینکه به دلیل یک سری از مشکلات برخی از کاربران کریپتولند در مهلت مشخص شده نتوانستند ثبت نام کنند، گفت: مهلت ثبت نام برای این دسته از کاربران تا روز یکشنبه (۶ تیرماه) تمدید شد تا ثبت نام خود را انجام دهند. 

وی ادامه داد: کاربرانی که به هر دلیل نتوانستند ثبت نام کنند، نگران نباشند زیرا این مهلت تمدید خواهد شد. 

کاربرانی که احراز هویتشان رد شده، چه کنند؟

این فرد ادامه داد: کاربرانی که در سایت ثبت‌نام و کد پیگیری دریافت کردند، ولی احراز هویت شان رد شده صبور باشند، زیرا احتمالا اطلاعات واردشده ایراد داشته و در روز‌های آتی امکان اصلاح ایرادات را خواهند داشت.

اکبری ادامه داد: کاربران در زمان ثبت نام دارایی‌ای که سایت برای آن‌ها ثبت کرده را بررسی و اعلام کنند که آن را قبول دارند یا خیر. تمامی این موارد در روز‌های آتی به نحو دقیق‌تر اطلاع رسانی خواهد شد.

اکبری گفت: برخی به دلیل بارگزاری اشتباه مدارک یا عدم همخوانی شماره تلفن با شماره تلفن ثبت شده در سایت کریپتولند یا عدم همخوانی آدرس با کد پستی در مرحله احراز هویت دچار مشکل شدند. به همین دلیل فرصتی برای ویرایش این اطلاعات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

حدود یک پنجم کاربران کریپتولند موفق به ثبت نام در سایت نشدند

این وکیل در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه چند درصد از کاربران موفق به ثبت نام نشده اند، گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد حدود یک پنجم کاربران به دلایل مختلف موفق به ثبت نام نشده اند.

اکبری ادامه داد: این دسته از کاربران تا امروز فرصت برای ثبت نام دارند.

امکان ویرایش اطلاعات در روز‌های آینده

این فرد ادامه داد: کاربرانی که پیش از این در گرداب ثبت نام نکرده اند نیز امکان ثبت نام در سایت را دارند. از آنجا که ممکن است برخی از کاربران به شماره تلفن همراه ثبت نامی خود در گذشته دسترسی نداشته باشند می‌توانند از شماره تلفن همراه دیگری که به نام خودشان است استفاده کنند.

اکبری ادامه داد: کاربرانی که احراز هویت آن‌ها تایید نشده به طور قطع در روز‌های آینده امکان ویرایش خواهند داشت.

کریپتولندی‌ها نگران نباشند؛ کسی از روند ثبت نام جا نمی‌ماند

این فرد ادامه داد: کاربران نگران جا ماندن از ثبت نام نباشند، زیرا به همه اجازه ثبت نام داده خواهد شد و به مشکلات تک تک کاربران رسیدگی می‌شود.

اکبری در پایان گفت: قرار نیست کسی جا بماند و همه تا آخرین نفر ثبت نام خواهند شد.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون