کد خبر: ۲۴۶۹۷
۱۷:۴۱ -۲۰ اسفند ۱۳۹۹
عسگری، معاون استاندار تهران در جلسه کمیسیون تنظیم بازار از اجرای مدل تامین قراردادی مرغ در تهران با هدف تعادل قیمت خبر داد.

قیمت مرغ

نشان تجارت - حشمت الله عسگری با اشاره به موضوع قیمت مرغ که دغدغه مسئولان شده است، افزود: تاکید همه جلسات در راستای کاهش قیمت مرغ و جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم بوده است و دستگاه‌های نظارتی و تخصصی همواره تلاش کرده اند.

عسگری با اشاره به قیمت مصوب مرغ در بازار گفت: در جلسه قبل هم تاکید کردیم که جایگاه‌های توزیع و فروش مرغ نباید مرغ را به قیمت خارج از مصوب به دست مردم بدهند و تامین مرغ با قیمت بالاتر و تحویل آن به مردم توسط این واحدها خلاف قانون است.

وی در ادامه جلسه با تاکید بر اجرای مدل تامین قراردادی مرغ در تهران افزود: بر اساس این شیوه دو تا سه زنجیره تولید وظیفه تامین مرغ تهران را عهده دار می‌شوند و نهاده‌های مورد نیاز آنهارا تامین خواهند کرد و صرفا مرغ تهران را تامین می‌کنند و این موضوع با جدیت سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار گفت: افزایش توزیع مرغ منجمد به میزان ۴۰۰ تن در روز، تعیین زنجیره تولید و تامین قراردادی استان تهران، توزیع مناسب جغرافیایی مرغ در سطح شهر و نظارت و بازرسی در تعادل قیمت مرغ نقش موثر خواهد داشت.

وی از گشت‌های نظارت و بازرسی خواست اقدامات خود را برای تنظیم بازارمیوه و سایر کالاهای اساسی را با شدت بیشتری دنبال و از هرگونه سوء استفاده در فضای بازار جلوگیری کنند.

عسگری با اشاره به توزیع ۳۰ هزار تنی روغن در ماه اسفند و کمبود آن در بازار و همچنین فضای روانی ایجاد شده در این خصوص گفت: دستگاه‌های نظارتی و ذیربط ضمن ریشه یابی موضوع نظارت بیشتری را بعمل آورند.

عسگری افزود: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی و هدف از برگزاری جلسات ایجاد رضایتمندی در سطح جامعه و افزایش رفاه اقتصادی برای مردم است و هر اقدامی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون