کد خبر: ۲۴۶۹۴
۱۷:۲۱ -۲۰ اسفند ۱۳۹۹
کاگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران ۷۰ درصد علت گرانی میوه را ناشی از ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی دانست و گفت: ساعت کار میدان مرکزی بسیار زیاد بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

گرانی میوه

نشان تجارت - اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران درمورد گرانی محصولات باغی اظهارکرد: مقصر گرانی میوه‌ها باغدار و مغازه دار نیستند بلکه در این میان دلالانی هستند که قبل از رسیدن میوه به میدان مرکزی، میوه را خریده و به بازار تزریق نمی‌کنند.

وی ۷۰ درصد علت گرانی میوه را ناشی از ساعت کار بیش از حد میدان مرکزی دانست و گفت: بنده بار‌ها این نکته را تذکر دادم که ساعت کار میدان مرکزی بسیار زیاد بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

کارگر ادامه داد: وقتی به عنوان مثال ساعت کاری میدان از ساعت چهار عصر تا ۱۱ صبح باشد دلالان به راحتی می‌توانند میوه‌ها را خریداری و دپو کنند، اما اگر ساعت کار میدان برای توزیع میوه‌ها مشخص و محدود باشد دلالان حداقل فرصت دپو کردن بار کمیاب را پیدا نخواهندکرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: عده‌ای از دلالان قبل از ورود میوه به میدان مرکزی، میوه‌ها را خریداری می‌کنند و تعدادی از دلالان هم بعد از اینکه میوه وارد میدان می‌شود شروع به دلالی می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه مردم فقط اتحادیه و مغازه دار‌ها را مقصر گرانی میوه‌ها می‌دانند درصورتیکه اینطور نیست و میوه‌ها قبل از ما گران می‌شوند و وظیفه ما هم نظارت بر قیمت‌های سطح شهر است.

منبع: بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون