کد خبر: ۲۴۳۸۴
۱۶:۴۵ -۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر رسیده است.

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران

نشان تجارت - دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز (۱۴ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۸۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۰۹ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۱۰۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۳۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

به گفته لاری، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون