کد خبر: ۲۰۷۰۴
۱۸:۱۵ -۰۴ دی ۱۳۹۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز حسرت بازی با اولسان در فینال لیگ قهرمانان را می‌خورم.

گل محمدی: هنوز هم حسرت فینال لیگ قهرمانان را می‌خورم

نشان تجارت - یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی (معوقه از هفته پنجم لیگ برتر) اظهار کرد به خانواده داغدار هوادار یاسوجی‌مان تسلیت می‌گویم که متاسفانه اتفاق بدی برایش افتاد و همه ما را ناراحت کرد. به خانواده محترمش تسلیت می‌گویم و برای همه هواداران‌مان آرزوی سلامتی دارم. بعد از لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی‌ یک مقدار از نظر روحی و روانی تحت فشار هستیم و هنوز خودم حسرت بازی فینال را می‌خورم و فراموش کردنش برای من سخت است اما در هر صورت نتوانستیم قهرمان شویم.

او ادامه داد: از آن روز به بعد سعی کردم با بازیکنان صحبت کنم و تمریناتمان را با نشاط دنبال کنیم اما به هر حال فراموش کردن آن بازی برای بازیکنان یک مقدار سخت است چرا که می‌توانستیم قهرمان شویم و اتفاقات زیادی افتاد و تصمیمات زیادی علیه تیم گرفته شد که در نهایت باعث شد آن تمرکز و شادابی را نداشته باشیم. لغو بازی‌ها و جدایی بازیکنان باعث این باخت شد و حیف شد چرا که می‌توانستیم قهرمان شویم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه "سعی کردیم تمریناتی را که برای بازی با نساجی لازم است انجام دهیم،" گفت: با تیم خوبی بازی داریم چرا که آن‌ها لیگ را خیلی خوب شروع کردند اما این اواخر متاسفانه نتایج خوبی نگرفتند. خوشحالم در جمع مردم خوب قائم شهر هستم. من از اینجا خاطرات خوبی داشتم و نسبت به مردم خوب قائم‌شهر احترام قائل هستم و حس خوبی به این شهر دارم.

او درباره کیفیت زمین گفت: به هر حال کیفیت زمین چمن ورزشگاه به شکلی نیست که دو تیم بتوانند از لحاظ فنی توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند و بازی به اتفاقات آن بستگی خواهد داشت و برای هر دو تیم سخت خواهد شد. ما انگیزه خوبی داریم تا لیگ را پر قدرت شروع کنیم و ادامه دهیم. شروع بدی نداشتیم و امیدوارم فردا با گرفتن سه امتیاز شروع خوبی داشته باشیم. می‌دانم بازی سختی است و بازیکنان هم یک مقدارتحت فشار هستند اما باید این فشارها را مدیریت کنیم و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و آغاز خوبی داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون