کد خبر: ۲۰۴۵۶
۱۱:۵۰ -۲۹ آذر ۱۳۹۹
برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بعد از چند ماه دوری با ویژه برنامه‌ای در شب یلدا به آنتن تلویزیون بازمیگردد.

دورهمی شب یلدا با بهروز رضوی

نشان تجارت - برنامه دورهمی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم است که مهران مدیری اجرای آن را برعهده دارد و این برنامه تابحال چهار فصل موفق را پشت سر گذاشته است.

این برنامه بعد از چند ماه دوری با ویژه برنامه‌ای مختص به شب یلدا به آنتن تلویزیون بازمیگردد و مهران مدیری بار دیگر در این برنامه میزبان هنرمندان خواهد بود.

بهروز رضوی مهمان برنامه دورهمی در شب یلدا
فصل چهارم برنامه دورهمی مردادماه ۹۹ با نزدیک شدن به ایام محرم به پایان رسید و قرار شد قسمت‌های باقی مانده از این فصل بعد از ایام محرم روی آنتن برود، اما این امر میسر نشد و این برنامه بعد از چند ماه دوری از تلویزیون با ویژه برنامه‌ای برای شب یلدا به تلویزیون بازمیگردد.

مهران مدیری در برنامه یلدایی دورهمی میزبان بهروز رضوی صداپیشه و مجری کشورمان خواهد بود و این برنامه در شب یلدا ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

بهروز رضوی مجری رادیو و تلویزیون و راوی مجموعه مستند ایران است که سال ۱۳۲۶ در یزد متولد شد و فعالیت در رادیو را از سال ۴۷ آغاز کرد.

عاطفه رضوی بانوی هنرمند کشورمان خواهر بهروز رضوی است و بهروز رضوی سال ۹۵ یکبار مهمان مهران مدیری شد و در ویژه برنامه یلدایی دورهمی باز هم میهمان این برنامه خواهد بود.

فصل چهارم برنامه دورهمی نیمه تمام ماند و مهران مدیری اعلام کرد که با پخش چند قسمت باقی مانده، فصل پنجم دورهمی را با حال و هوایی متفاوت آغاز کرد.

برنامه دورهمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم است که از اسفند ماه سال ۹۴ پخش آن آغاز شد و تا بحال موفق به پشت سر گذاشتن چهار فصل پربیننده شده است.

منبع: سیمرغ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون