کد خبر: ۱۶۷۵
۱۴:۳۸ -۲۷ فروردين ۱۳۹۶
بی احترامی زشت و بدرقه بزرگوارانه
ورزشگاه یادگار امام تبریز روز گذشته صحنه های عجیبی را به خود دید.​​​​​​​
ورزش و جوان- روز گذشته ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میزبان دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی بود. سرخ پوشان تهرانی با پیروزی دو بر صفر در این دیدار، قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم مسجل کردند و در آنسو نیز ماشین سازی با قبول شکستی دیگر در خانه، سقوط خود به دسته اول را مسجل شده دید.


 هواداران تبریزی که اکثر آنها را نیز تراکتوری ها تشکیل می دادند، روز شنبه آمده بودند تا از تیم شهرشان ماشین سازی در این دیدار حساس حمایت کنند و به این ترتیب بازی دو تبدیل به پرتماشاگرترین بازی ماشین سازی در لیگ شانزدهم شده بود. این هواداران  اما خیلی زود حضور پررنگ خودشان در ورزشگاه را با شعارهایی که نباید سر می دادند زیر سوال بردند.


 اوج این کار، شعارهای زشت و غیرقابل باوری بود که علیه مرحوم هادی نوروزی سر داده شد و موجب شوکه شدن بازیکنان تیم حریف شد. با این حال ، پس از سوت پایان بازی، سکوهای یادگار رنگ دیگری به خود گرفت و این باراوضاع سفیدِ سفید بود ! تمامی هواداران تبریزی حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان بازی ایستاده و یک صدا تیم های شهرشان را تشویق کرده و اظهار داشتند که هر زمان نیاز باشد آنها خواهند آمد .


 این تشویق زیبا حدود 10 دقیقه ادامه داشته و صحنه ای بسیار ماندگار را در فوتبال ایران رقم زد تا از آن بتوان به عنوان یکی از بهترین بدرقه های سال یاد کرد.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون