کد خبر: ۱۴۸۱۹
۲۲:۴۳ -۱۰ اسفند ۱۳۹۶
یک اشتباه، بزرگی فغانی را زیر سوال نمی‌برد

ابراهیمی: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم

هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش هنوز کار خاصی را انجام نداده و به دنبال موفقیت‌های بیشتر است.
ورزش و جوان- امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی در داربی ۸۶ پایتخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به نظر من بازی خوبی بود. ما می‌خواستیم هواداران خود را خوشحال کنیم که این امر رخ داد.

او ادامه داد: امیدوارم این موفقیت‌ در بازی‌های آسیایی ادامه‌دار باشد و همچنین بتوانیم در جام حذفی نیز قهرمان شویم. البته ما هم بیشتر از این‌ها به هواداران بدهکار هستیم و باید جبران کنیم. استقلال تیم بزرگی است و ما هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. 

ابراهیمی درباره پیروزی‌های بزرگ استقلال در ماه اسفند مقابل الهلال و پرسپولیس گفت: این دو بازی سختی برای ما بود و فشار زیادی را تحمل کرده‌ایم اما پیروزی در این دیدارها قدرت و همدلی‌مان را نشان می‌دهد.

هافبک استقلال درباره اظهار نظر شفر مبنی بر این که گفته بود ابراهیمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است توضیح داد: من همیشه تلاش کرده‌ام وظیفه‌ای که مربی به من می‌دهد را به نحو احسن انجام دهم. امیدوارم بتوانم این کار را در ادامه نیز با موفقیت انجام دهم.

او درباره دیدار مهم هفته آینده این تیم مقابل العین گفت: در دیداری که با شکست سنگین مقابل العین از لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته کنار رفتیم، بازیکنی نداشتیم که بخواهد برای ما بازی کند و دستمان خالی بود. امسال با قدرت تمام و برای موفقیت استقلال به امارات خواهیم رفت تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردیم که مقابل پرسپولیس بتوانیم برنده شویم. روند تیم ما به قدری خوب بوده است که این باور را داشتیم که بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم که این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. در نیمه دوم و با توجه به این که جلو بودیم، ناخواسته تیم مجبور به دفاع شد که شفر نیز علاقه‌ای به این امر نداشت. ما می‌خواستیم منطقی‌تر بازی کنیم و این که توانستیم از گل خود محافظت کنیم، برای ما بسیار خوب بود.

ابراهیمی درباره داوری گفت: فغانی آن قدر داور بزرگی است که اگر یک اشتباه نیز انجام دهد، بزرگی او زیر سوال نرود. همه به او آن قدر اعتماد و اعتقاد دارند که بدانند با حضور او مشکلی پیش نمی‌آید.

هافبک استقلال درباره حضور اینفانتینو نیز گفت: امیدوارم بازی خوبی دیده باشد و بتواند حمایت بیشتری از فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون