کد خبر: ۱۲۹۲۲
۱۹:۳۴ -۰۳ دی ۱۳۹۶

گل‌محمدی: شروع خوبی برای نیم فصل دوم بود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید سه امتیاز بازی برابر استقلال خوزستان روی شرایط روحی تیمش تاثیر مثبت می‌گذارد.
ورزش و جوان- یحیی گلی‌محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: شرایط ما طوری بود که نیاز زیادی به سه امتیاز این بازی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. به نظر من بازی یک طرفه بود. هم‌چنین ما در حملات‌مان تنوع خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم.

او ادامه داد: به خاطر این سه امتیاز خدا را شکر می‌کنم چرا که این پیروزی از لحاظ روحی روی تیم ما اثر مثبت می‌گذارد. از هواداران هم به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: خدا را شکر وضعیت چمن خیلی بهتر شده و از تمام کسانی که در این زمینه تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما یک تیم هستیم و بازیکنان سرباز جدیدی هم که به تیم اضافه شده‌اند، کیفیت خوبی دارند و شناخت خوبی از آن‌ها دارم. می‌دانم که این بازیکنان برای باشگاهی که در آن توپ می‌زنند از جان مایه می‌گذارند. بازیکنان ما فشار روحی روانی زیادی داشتند و با آن وضعیت روحی، ارائه چنین بازی باکیفیتی خیلی سخت بود و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که با تمام توان در این مسابقه بازی کردند.

گل‌محمدی بیان کرد: با بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌ایم چند سال کار کرده‌ام و شناخت خوبی از هم داریم. با وجود مشکلاتی که وجود دارد تمام بازیکنان ما بسیار خوب کار می‌کنند و امیدوارم در همه بازی‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره از دست دادن موقعیت‌های زیاد در این بازی گفت: ما باید تمرین‌های اختصاصی زیادی انجام دهیم و این که بازیکنان نمی‌توانند از موقعیت‌های گل استفاده کنند دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد. امروز می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم اما برتری با سه گل نیز نتیجه خوبی است.

گل‌محمدی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه فرصت کافی برای آماده‌سازی بازیکنان داریم و نگرانی بابت خستگی بازیکنان در بازی با پرسپولیس وجود ندارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون