کد خبر: ۱۲۸۰۳
۲۲:۱۷ -۲۸ آذر ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تعمدا به بازیکنان ما پول ندادند تا مرا خراب کنند ولی فردا قراردادم با با صنعت نفت یکطرفه فسخ می کنم.
ورزش و جوان- فراز کمالوند بعد از پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس در جام حذفی، گفت: بازی بسیار سنگینی داشتیم. یک هفته پیش با پرسپولیس بازی کرده بودیم. بازی کردن با این پرسپولیس که آماده ترین تیم ۱۰ سال اخیر ایران است، سخت است.

وی افزود: ما که بردیم. حالا بقیه تیم های دیگر بیایند و پرسپولیس را ببرند. پرسپولیس همه چیز دارد.

کمالوند ادامه داد: شما نمی دانید در این ۱۰ روز چه کشیده ایم؟ باشگاه می خواهد ما ببازیم. هفته گذشته با هیات مدیره درگیر شدیم و بعد از ۷ ماه به باشگاه پول دادند ولی یکسری از بازیکنان حتی یک ریال هم نگرفته اند. از ۵ روز پیش پول به باشگاه تزریق شده ولی تعمدا پول ندادند.

وی افزود: ما با شرف بازی کردیم. برای اولین بار صنعت نفت به نیمه نهایی جام حذفی رسید و در جدول لیگ برتر هم ششم هستیم.این نتایج نادر بوده است ولی از این به بعد حتی یک ثانیه هم با این مسئولان صنعت نفت کار نمی کنم. فردا به فدراسیون فوتبال می روم و قراردادم را یکطرفه فسخ می کنم.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: ما امروز برای شرف و اعتبار خودمان بازی کردیم. هیئت مدیریه و مدیرعامل با ما لج کرده اند. دو بازی بزرگ باپرسپولیس داشتیم ولی حتی یک خسته نباشید هم نگفتند. آنها تعمدا می خواستند من را خراب کنند و خدا هم جواب همه آنها را داد.

کمالوند ادامه داد: شما نمی دانید در این ۱۰ روز با ما چه کرده اند. مگر مسئولان صنعت نفت، تهران نیستند. چرا به ما سر نمی زنند. آنها خودشان را قایم کرده اند. در نقل و انتقالات اجازه ندادم بعضی ها بازیکن بنجل بیاورند. نگذاشتم بازیکنی که در کلمبیا فال حافظ می فروخت را بیاورند و برای همین با من لج کردند و در نقل و انتقالات موبایلشان خاموش کردند تا من نتوانم یار بگیرم و تیمم ضعیف شود.

وی تاکید کرد: من تیم را ششم جدول تحویل دادم. بازیکنان هم پشت سر من هستند. مدیرعامل چرا باید موبایلش را خاموش کند. مسئولان صنعت نفت دوست دارند تیم شهرشان سقوط کند و یا در منطقه سقوط باشد.

کمالوند گفت: من این فصل دو پیشنهاد خوب لیگ برتری را رد کردم چون پدر و مادرم آبادانی هستند.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون