کد خبر: ۱۲۷۷۶
۱۷:۵۲ -۲۷ آذر ۱۳۹۶
مورینیو از دلیل عدم خوشحالی لوکاکو صحبت کرده است.
ورزش و جوان- منچستریونایتد در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد ۲-۱ وست برومویچ را شکست دهد، نکته جالب توجه این مسابقه، در صحنه گل اول رقم خورد که لوکاکو بعد از گلزنی خوشحالی نکرد، مورینیو در پایان مسابقه درباره دلیل عدم خوشحالی لوکاکو بعد از به ثمر رساندن گل، چنین گفت:

فکر می کنم دو دلیل داشت، دلیل اول به خاطر علاقه لوکاکو به وست برومویچ بود. او به عنوان یک بازیکن جوان در وست برومویچ در لیگ برتر خودنمایی کرد، آن ها کاری کردند او احساس کند وست برومویچ همانند خانه اش است. دلیل دوم هم این بود که فکر می کنم او به من نگاه کرد و دید من خوشحالی نمی کنم، پس با خودش گفته بود، وقتی او خوشحالی نمی کند. چرا من باید خوشحالی کنم؟

وقتی پیروز می شوید، دیوانه وار خوشحال نمی شوید، و وقتی شکست می خورید، افسرده نمی شوید. این ها چیزهایی است که با کسب تجربه، به ثبات بیشتری از نظر احساسی می رسید. برخی مربیان متفاوت هستند و تغییر نمی کنند. البته که اگر در دقیقه آخر گل بزنیم، من را می بینید که در حال دویدن هستم ولی زدن گل در دقیقه ۲۰، چیزی نیست که من را به هیجان وادارد، هنوز زمان زیادی تا پایان بازی مانده و باید منتظر ماند و به بازی ادامه داد. ما تلاش مان را می کنیم تا در احساسات مان هم توازن داشته باشیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون