کد خبر: ۱۲۵۵۶
۲۲:۰۴ -۱۸ آذر ۱۳۹۶

زلاتان ابراهیموویچ: نه ۲۰ سال دوران ورزشی ام و نه ۳۳ جامی که برده ام را با یک لیگ قهرمانان عوض نمی کنم

زلاتان ابراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی منچستریونایتد از اینکه هیچوقت موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است هیچ احساس پشیمانی و تاسفی ندارد.
ورزش و جوان- زلاتان ابراهیموویچ در دوران پر افتخار ورزشی خود عناوین و جام های تیمی و فردی متعددی را فتح کرده است اما هرگز موفق به قهرمانی در رقابت های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا نشده است. اما او می گوید به خاطر این مسئله احساس تاسفی ندارد.

زلاتان در مصاحبه که با اسکای داشت در این زمینه گفت:

فقط یک جام در کلکسیونم کم دارم. اما با خودم می گویم: «اگر لیگ قهرمانان را برده بودم باز هم پیشرفت می کردم و بازیکن بهتری می شدم؟ نه! آیا با نبردن این جام من پسرفت کردم و بازیکن بدی شدم؟ نه! می خواهم این جام را به هر قیمتی ببرم، هر سالی که بازی می کنم می خواهم این جام را فتح کنم.

اما اجازه بدهید این موضوع را برای هر بازیکنی که یک بار در یک فصل خارق العاده این عنوان را برده و سپس محو شده و عنوان دیگری کسب نکرده روشن کنم؛ من، هر سال به طور ثابت جام برده ام، دقیقا هر سال. این ۲۰ سال دوران حرفه ای ورزشی ام یا هیچ یک از ۳۳ جامی که برده ام را با یک لیگ قهرمانان عوض نمی کنم. چون هر سال ثابت کرده ام که کی هستم و هر سال حکمرانی کرده ام!

زلاتان ابراهیموویچ در طول دوران ورزشی خود برای تیم های متعدد و بزرگی نظیر آژاکس، یوونتوس، میلان، اینتر، بارسلونا، پاریسن ژرمن و منچستریونایتد بازی کرده اما هرگز موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نسده است.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون