کد خبر: ۱۲۲۲۳
۲۱:۰۳ -۰۸ آذر ۱۳۹۶

سرخوش: اولین بار ۲ ایرانی در نیمه‌نهایی اسنوکر قهرمانی آماتورهای جهان حضور داشتند

دارنده مدال نقره اسنوکر قهرمانی آماتورهای جهان با اشاره به شرایط خوب میزبانی قطر، گفت: در رقابت‌های بعدی شکست برابر حریف هندی را جبران می‌کنم.

ورزش و جوان- امیر سرخوش، درباره کسب مدال نقره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آماتورهای جهان که در قطر برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۹۶ اسنوکر باز از کشورهای مختلف جهان شرکت داشتند. تیم‌ ‌ملی ایران نیز با ترکیبی چهار نفره به این رقابت‌ها اعزام شد که دو نماینده ایران در مرحله یک سی و دوم نهایی حذف شدند، اما دو نماینده دیگر توانستند به جمع چهار نفر برتر جهان راه یابند. متاسفانه در دیدار پایانی آن قدر فشار بازی‌ها زیاد بود که نتوانستم عملکرد اصلی خود را نشان دهم. حریف هندی نیز سابقه چندین قهرمانی در رقابت‌های جهانی در کارنامه خود دارد و همواره حریف سرسختی برای ایرانی‌ها به حساب می‌آید اما با تلاش زیاد می‌خواهم در رقابت‌های بعدی او را شکست دهم و انتقام این فینال را بگیرم.

ملی‌پوش اسنوکر ایران ادامه‌ داد: برای اولین بار بود که در رقابت‌های جهانی دو نماینده از ایران به مرحله نیمه نهایی صعود  کردند و حتی در قهرمانی آسیا نیز پیش از این شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم. حیدری نژاد در این رقابت‌ها هم‌اتاقی من بود و این که در دیدار نیمه نهایی در برابر هم قرار گرفتیم، برای هر دو سخت بود. از سوی دیگر این که مطمئن بودیم یک نماینده از ایران به فینال راه می‌یابد، کمی از فشار روحی مرحله نیمه نهایی کاست.

سرخوش در پایان درباره جوایز نقدی رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت‌: در این رقابت‌ها به نفر اول ۶۲۰۰ دلار به صورت نقدی اهدا شد. همچنین به نفر دوم ۳۱۰۰ دلار و به نفر سوم ۱۵۵۰ دلار تعلق گرفت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون