کد خبر: ۱۱۸۸۲
۲۰:۳۶ -۲۵ آبان ۱۳۹۶

زلاتان: قوی تر و بهتر از قبل به میادین باز می‌گردم

زلاتان قول داده که با فرمی خوب و قوی تر از قبل به میادین فوتبال بازگردد.
ورزش و جوان- زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی منچستریونایتد بعد از تحمل ماه ها مصدومیت و پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری، فاصله چندانی با بازگشت به میادین ندارد. مورینیو قول داده او تا قبل از سال ۲۰۱۸ میلادی دوباره به میادین بازگردد، از طرفی سان هم مدعی شده است امکان دارد ایبرا همین هفته به مستطیل سبز بازگردد. زلاتان درباره شرایطش برای بازگشت به میادین چنین گفته است:

 اولین چیزی که به خودم گفتم این بود که؛ قرار نیست تسلیم شوم. تا به اینجای دوران حرفه ایم این مسیر طولانی را آمده ام و با نظر و تصمیم خودم در زمان مناسبش، از بازیگری فوتبال خداحافظی می کنم. زمانی دست از فوتبال بر می دارم که خودم بخواهم، با روش خودم. مصمم هستم تا قوی تر و با فرم بهتری به میادین بازگردم. این هدفم است و محقق خواهد شد. گزینه دیگری پیش رویم وجود ندارد. برای من بازگشت از آن مصدومیت، همچون یک نیروی محرک است.

از نظر من شماره ده، شماره ستاره ها است. کسی که تفاوت را رقم می زند. کسی که مورد توجه است، تیمش را پیروز می کند و در زمین رهبر به حساب می آید. من هم خودم را این طور تصور می کنم. این چیزی است که شما هستید، چیزی نیست که به شما اعطا شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون