کد خبر: ۱۱۷۸۸
۱۸:۰۶ -۲۳ آبان ۱۳۹۶
مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
مرتضی فنونی‌زاده
ورزش و جوان- مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ورزش و جوان درباره حذف نفت تهران به دلیل بدهی از جام باشگاه های آسیا گفت: به نظر من اگر نفت تهران هم مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان هوادار داشت امروز فدراسیون فوتبال برای حل مشکلش وارد میدان می شد و نمی گذاشت که از آسیا حذف شود. متاسفانه تیم های باشگاهی ما غرق بدهی هستند و هر فردی مدیرعامل می شود باید با مشکلات گذشته را هم به دوش بکشد. از طرف دیگر مدیرعامل ها هم جایگاه محکمی ندارند و هر لحظه امکان آن وجود دارد که توسط هیات مدیره تعویض شوند.

علی دایی سال گذشته برای نفت تهران خیلی زحمت کشید و توانست آن ها را قهرمان جام حذفی کند ولی متاسفانه بلاتکلیفی این تیم باعث شده که در آسیا حضور نداشته باشند. اینکه AFC اعلام کرده تیم ها بدهی های خود را پرداخت کنند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند کار درستی است چون وقتی تیمی به افرادی بدهکار است و حق آن ها را پرداخت نکرده شایسته نیست که در این تورنمنت حاضر شود.

خود من تا همین چند ماه پیش از باشگاه پرسپولیس طلبکار بودم و دوستان پس از شکایت ما حاضر شدند نصف طلب ما را پرداخت کنند و از همه شاکیان جهت رضایت امضا گرفتند. البته پرداخت طلب ما به قبل از ضرب الاجل AFC برمی گشت. امیدوارم به زودی روند تیم داری در ایران شفاف شود تا دیگر نیاز نباشد تیم ها برای حضور در آسیا دستپاچه شوند.

فنونی‌زاده در ادامه راجع به از دست دادن اکبر افتخاری، پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: افتخاری یکی از بازیکنان خوب دهه 50 بود و در پست گوشه چپ به همراه داریوش مصطفوی عملکرد خوبی را از خود نشان داد. متاسفانه این پیشکسوت خوب کشور برای امرار معاش تاکسی خرید و به مسافرکشی روی آورد. اگر قدر پیشکسوت های خود را بدانیم هیچ وقت آن ها مجبور نمی شوند اینگونه زندگی کنند. به عنوان یک پیشکسوت فوتبال پیشنهاد می کنم که 2,5 درصد قرارداد بازیکنان هر باشگاهی در صندوقی از همان باشگاه نگهداری شود تا خرج پیشکسوتان آن باشگاه شود. حال در این بین برخی پیشکسوتان آن باشگاه شاغل هستند و برخی فاقد شغل می باشند که می شود برای تقسیم این پول بین این افراد ارزشمند مکانیزمی را طراحی کرد که افرادی که محتاج تر هستند مبلغ بیشتری را دریافت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون