کد خبر: ۱۱۷۲۵
۲۰:۴۴ -۲۱ آبان ۱۳۹۶

محسن کاوه در آستانه حضور در تیم کشتی ایزی پایپ کاشان

سرمربی تیم کشتی ایزی پایپ کاشان از احتمال اضافه شدن محسن کاوه به کادرفنی این تیم و جذب علیرضا کریمی برای جام باشگاه های جهان خبرداد.

ورزش و جوان- مصطفی علیزاده درباره ی اضافه شدن محسن کاوه به کادرفنی تیم کشتی ایزی پایپ کاشان بیان کرد: صحبت های اولیه با آقای کاوه شده است و منتظر پاسخ قطعی او هستیم. به احتمال زیاد به عنوان مدیر فنی برای تقویت کادرفنی به جمع تیم اضافه می شود تا از تجربیاتش برای جام باشگاه های جهان استفاده کنیم.

 او ادامه داد: با توجه به نتایج خوبی که تیم ایزی پایپ در مسابقات داخلی داشت، شرایطی در لیگ ایران به وجود آمده که رقابت بیت تیم ها نزدیک و حساس است. از این رو تجربه  آقای کاوه به عنوان کسی که در لیگ داخلی هر زمان که حضور داشته  نتایج خوبی گرفته است، می تواند برای تیم ما موثر باشد.

 او در پاسخ به این پرسش که تاکنون با چه کشتی گیرانی قرارداد بسته است، تاکید کرد: ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد و پس از آن لیست نهایی را اعلام می کنیم. در حال هم فکری با کادرفنی هستیم تا با توجه به توانمان بهترین کشتی گیران را جذب کنیم. ما در حال حاضر با چندکشتی گیر خوب مذاکره کرده ایم و فعلا موفق شده ایم رضا اطری در 57 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم را جذب کنیم.

او در مورد میزبانی کاشان برای جام باشگاه های جهان گفت: تا جایی که اطلاع دارم قطعی است. البته از صحبت های نهایی بین فدراسیون و مسئولان کاشان اطلاعی ندارم اما تا جایی که می دانم  کاشان میزبانی را برعهده گرفته است.

سرمربی تیم ایزی پایپ کاشان در مورد سطح جام باشگاه های جهان نیز گفت: فکر می کنم سطح مسابقات نسبت به سالهای گذشته بالاتر باشد چون تیم های داخلی خوب کار کرده اند و آمریکا و روسیه هم با تیم های خوبی می آیند. تیم ما هم از تمام ظرفیتش استفاده می کند تا برای قهرمانی جام باشگاه های جهان بجنگد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون