کد خبر: ۱۰۸۹
۱۹:۱۲ -۱۲ فروردين ۱۳۹۶
هم شانس گلزنی داشتیم و هم تمرکز کافی

برانکو: نمی دانم چرا فقط هواداران حریف آمدند

سرمربی پرسپولیسی ها در رابطه با شکست تیمش می گوید: ما هم فرصت و هم تمرکز کافی را برای باز کردن دروازه حریف داشتیم اما فوتبال همین است و گاهی اوقات نتیجه نمی گیرید.
ورزش و جوان-برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حضور خبرنگاران در رابطه با این دیدار گفت: امروز روز پرسپولیس نبود، ما به اندازه کافی هم شانس و هم تمرکز برای به ثمر رساندن گل داشتیم اما فوتبال همین است و در نهایت به این شکل نتیجه به دست می آید. تیم آبادان یک بار به سمت دروازه ما آمد و آن هم یک گل برایشان در بر داشت.

 


او ادامه داد: من نمی دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و وظیفه من نیست که در این باره صحبت کنم و حکم دهم اما فوتبال به خاطر هواداران برگزار می شود و ما در این بازی بدون هوادار بازی کردیم و طرفداران تیم پرسپولیس نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. نمی دانم در لحظه آخر چه شد که تصمیم به حضور هواداران آبادانی گرفته شد.

 


برانکو در پایان گفت: من فقط به تیم خودمان نگاه می کنم و راجع به تیم نفت آبادان نظری ندارم، طبیعی است که روی کیفیت نفت آبادان شناخت داشتیم و بازی رفت هم دیدار سختی بود مخصوصا در نیم فصل اول آنها نتیجه خوبی به دست آوردند، استقلال تهران را شکست دادند و برابر تراکتور تساوی کسب کردند و نباید صنعت نفت را دست کم گرفت.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون