کد خبر: ۱۰۸۵۷
۲۱:۱۸ -۲۵ مهر ۱۳۹۶
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد تاکید کرده قصد ترک این تیم در آینده نزدیک را ندارد.
ورزش و جوان- ژوزه مورینیو در نشست خبری خود پیش از بازی فردا مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان درباره صحبت های اخیر خود مبنی بر اینکه قصد ندارد در منچستریونایتد بازنشسته شود و همچنین گزارش رسانه ها در مورد عدم تمایلش به تمدید قرارداد با این تیم متوضیح داده است. 

مورینیو به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

فکر کنم شما رسانه های انگلیس بهتر از همه درباره آینده من بدانید چون یک روز می گویید قرار است قراردادی ۵ ساله به ارزش سالی ۱ میلیارد پوند با منچستریونایتد امضا کنم و یک روز می گویید قرار است از منچستر به پاریس بروم. پاسخ سوال شما این است که اتفاقی رخ نداده است. من قراردادی ۵ ساله با منچستر نمی بندم و به پاریس هم نمی روم. من در یونایتد هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. 

تنها بخشی از مصاحبه من با رسانه ها فرانسه که درست منتقل شد همان قسمتی بود که گفتم در منچستریونایتد بازنشسته نمی شوم. در فوتبال امروز غیرممکن است که یک مربی بتواند برای ۱۵ یا ۲۰ سال در یک باشگاه بماند. آرسن ونگر آخرین مربی در بالاترین سطح است که می تواند برای این مدت در یک باشگاه بماند. 

اگر قرار بود سه یا چهار سال دیگر بازنشسته شوم می گفتم که یونایتد آخرین باشگاه من خواهد بود اما فکر می کنم حداقل ۱۵ سال دیگر مربیگری کنم. ماندن در یک باشگاه برای ۱۷ سال ماموریت غیرممکنی است. فکر نمی کنم در یونایتد بازنشسته شوم. عده ای سعی کردند حرف مرا جور دیگری منعکس کنند اما منظورم مشخص بود. من قراردادم را با منچستر تمدید نکردم اما جدایی هم فکر نمی کنم.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون