کد خبر: ۱۰۳۵۲
۱۷:۰۳ -۱۲ مهر ۱۳۹۶
دروازه بان پیشین منچستریونایتد فاش کرده پیش از پیوستن به این تیم در آستانه پوشین پیراهن تیم رقیب سنتی آن ها بوده است.
ورزش و جوانادوین فن در سار که بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ دروازه بان شماره یک منچستریونایتد بود و با این تیم فاتح ۸ جام معتبر شد در مصاحبه با شماره ماه نوامبر مجله fourfourtwo فاش کرده که در سال ۱۹۹۹ تا آستانه پیوستن به لیورپول پیش رفته است. 

فن در سار به fourfourtwo گفته:

پس از ترک آژاکس در سال ۱۹۹۹ به لیورپول رفتم با ژرار هولیه صحبت کردم. ورزشگاه آنفیلد را به من نشان دادند و با رییس باشگاه و همچنین چند تن از بازیکنان دیدار کردم. به پیشنهاد لیورپول فکر کردم اما زمانی که بحث پیوستن به یوونتوس پیش آمد در نهایت احساس کردم که بازی در ایتالیا چالش بزرگتری برایم خواهد بود. 

بعدها متوجه شدم که فرگوسن همان سال ۱۹۹۹ به دنبال جذب من بوده اما رییس منچستریونایتد تصمیم به جذب مارک بوسنیچ گرفت. فرگوسن می خواست من جانشین اشمایکل شوم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت شش سال بعد به یونایتد رفتم. یک روز متوجه شدم فرگوسن پیام صوتی برای من گذاشته و آنجا بود که متوجه شدم یونایتد با فولام برای جذب من به توافق رسیده است. روز خاصی برای من بود. فرگوسن به من گفت که به دروازه بانی برای هدایت خط دفاعش است. می دانست که تجربه من به درد تیمش خواهد خورد. 

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون