کد خبر: ۱۰۰۱۶
۱۷:۱۲ -۰۲ مهر ۱۳۹۶
مورینیو معتقد است شروع خوب تیمش ارزشی ندارد.

ورزش و جوان منچستریونایتد شنبه شب موفق شد ساوتهمپتون را در لیگ برتر شکست دهد تا پنجمین برد این فصلش را در لیگ جزیره بدست آورد، تیم مورینیو در جام اتحادیه و لیگ قهرمانان هم به دو برد رسیده است ولی با وجود این شروع خوب، مورینیو اعتقاد دارد هنوز چیزی اثبات نشده و تیمش باید به تلاش ادامه دهد. مورینیو درباره پیروزی مقابل ساوتهمپتون و شروع خوب یونایتد چنین گفته است:

هنوز خیلی زود است درباره مدعی بودن و قهرمانی و موفقیت صحبت کرد. البته فکر می کنم فصل گذشته در همین شش مسابقه، حدود ۵ یا ۶ امتیاز کمتر کسب کردیم، پس اکنون پیشرفت داشته ایم ولی هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است. این تنها یک شروع خوب است و ارزش دیگری ندارد. در ماه اکتبر بازی های سخت و فشرده ای داریم، فکر می کنم این فصل، شش تیم برای قهرمانی در لیگ می جنگند.

البته که برد پر گل را ترجیح می دهم، در بازی مقابل ساوتهمپتون هم می خواستم ۵-۰ پیروز شویم! ولی همیشه برد پر گل امکان پذیر نیست. بعد از زدن گل اول، شانس رسیدن به گل دوم را داشتیم و اگر این اتفاق می افتاد، من به جای آوردن اسمالینگ، لینگارد و مارسیال را به زمین می فرستادم و به دنبال نتیجه دیگری می رفتیم و شرایط تغییر می کرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون