کد خبر: ۹۸۰۱
۱۱:۲۲ -۲۸ شهريور ۱۳۹۶

کلوپ: قهرمان نشدن لیورپول نگرانی ندارد

سرمربی لیورپول می‌گوید قهرمان نشدن این تیم از سال ۲۰۱۲ به هیچ وجه او را نگران نمی‌کند.
ورزش و جوان- به نقل از دیلی میل، لیورپول از سال ۲۰۱۲ نتوانسته است به هیچ عنوان قهرمانی دست پیدا کند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. این در حالی است که بقیه تیم‌های مدعی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

یورگن کلوپ پیش از دیدار تیمش برابر لسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس گفت: فشاری برای قهرمان نشدن روی من قرار ندارد. من از فشارها به عنوان فرصت استفاده می‌کنم و فکر می‌کنم بازی در جام اتحادیه فرصتی که می‌توانیم تیم را به قهرمانی برسانیم. کار من مربیگری است و به همین خاطر فشار روی ما وجود دارد و تلاش می‌کنیم در این موقعیت‌ها بهترین نتایج را با تیممان به دست بیاوریم.

او ادامه داد: من بازی‌های سیتی و یونایتد را با حریفانشان نگاه کردم و دیدم که آنها چقدر خوب بازی کردند ولی ما نباید به تیم‌های حریف کار داشته باشیم. تا زمانی که ۱۰۰ درصد روی بازی‌های خودمان متمرکز نباشیم نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. خودمان باید بتوانیم راه تیم خودمان را پیدا کنیم.

لیورپول آخرین بار در سال ۲۰۱۲ به قهرمانی رسید و از آن سال تاکنون در حسرت قهرمانی بوده است. آنها امسال هم در رقابت‌های لیگ نتایج خوبی کسب نکردند و در میانه‌های جدول قرار دارند.

لیورپول امشب (سه‌شنبه) در دور سوم جام اتحادیه انگلیس که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود برابر لسترسیتی قرار خواهد گرفت. سایر بازی‌های این مرحله امشب و فرداشب برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون