کد خبر: ۶۷۱۲۲
۱۴:۰۸ -۲۴ شهريور ۱۴۰۴

هم‌افزایی سامانه «بتا» و خدمات بیمه دی / راهکاری برای کاهش فشار مالی بازنشستگان و کارکنان بانک رفاه

بیمه دی

نشان تجارت - اگر حقوقتان را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنید؛ حتما با سامانه بتا (بستر تأمین اعتبار) این بانک به خوبی آشنایی دارید.

بستر تامین اعتبار (بتا) برای مشتریانی که حقوقشان را از بانک رفاه دریافت می‌کنند؛ محیط و بستری است که توسط این بانک و با هدف ارائه و تعریف طرح‌های مختلف تامین اعتبار و حمایتی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و کارکنان بانک رفاه فراهم شده است. این سامانه زیرساختی آنلاین به منظور ارائه خدمت برداشت تجمعی اقساط و سایر طرح‌های اعتباری-اقساطی به مشتریان بانک طراحی شده است.

به عبارتی دیگر مخاطبان طرح «بتا» تمامی بازنشستگان، مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و همچنین کلیه کارکنان بانک رفاه کارگران هستند که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند و می‌توانند از طریق سامانه «بتا»؛ برای خود و خانواده‌هایشان بیمه نامه تهیه کنند.

هدف اصلی در این طرح فروش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه به صورت اقساطی و در قالب کسر از حقوق (حساب) است که بدون ارائه چک و ضامن و پیش‌پرداخت و حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک رفاه کارگران قابل انجام است. تنها لازم است متقاضی به یکی از شبکه‌های فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه دی مراجعه کرده و از این بیمه‌نامه برخوردار شود.

از دیگر مزایای این طرح تخصیص تخفیفات ۲.۵ درصدی در بیمه‌نامه شخص ثالث و همچنین حداکثر تخفیفات قابل ارائه در رشته بیمه بدنه است که موردتوجه شرکت بیمه دی در این طرح قرار گرفته است.

این در حالی است که بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از سال‌ها خدمت و تلاش؛ امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت و امنیت در حوزه خدمات بیمه‌ای همچون بیمه شخص ثالت، بیمه بدنه خودرو و … نیاز دارند که بیمه دی با آگاهی کامل از این موضوع و با ارائه خدمات بیمه‌ای مذکور تا حدود زیادی توانسته بخش مهمی از این دغدغه بازنشستگان را کاهش داده و به عنوان همراهی مطمئن برای این قشر ارزشمند جامعه به شمار آید.

بیمه دی یکی از شرکت‌های معتبر بیمه در ایران است که طی سال‌های اخیر علاوه بر توسعه پوشش‌های درمانی و همکاری با مراکز متعدد درمانی در سراسر کشور؛ در ارائه خدمات در زمینه بیمه‌های خودرو به ویژه بیمه شخص ثالت و بیمه بدنه نیز خدمات متنوعی را به متقاضیان ارائه داده و گام‌های مؤثری در این خصوص برداشته است.

از سوی دیگر یکی از نقاط قوت بیمه دی؛ گسترش دسترسی دیجیتال از طریق اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های آنلاین است که به بازنشستگان و تمامی کارکنان بانک رفاه این امکان را می‌دهد که به راحتی مراکز طرف قرارداد موردنظر را پیدا و بسیاری از خدمات بیمه‌ای موردنیاز خود را دریافت کنند. این تحول دیجیتال به ویژه برای سالمندانی که رفت‌وآمد برایشان دشوار است؛ یک امتیاز ویژه به شمار می‌رود.

ضمن‌آنکه تلاش بیمه دی برای افزایش سرعت در پرداخت خسارات و همکاری با کانون‌های بازنشستگان نیز موجب شده است تا نگرانی‌های مالی سالمندان در این خصوص به طور چشمگیری کاهش یابد.

این در حالی است که ورود بیمه دی به عرصه حمایت از بازنشستگان تأمین اجتماعی توانسته بستر بسیار مثبتی را برای ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای ایجاد کند و قدمی مهم در جهت افزایش رضایت و آرامش‌خاطر آنان بردارد.

در همین راستا برای تمامی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند و همچنین برای تمامی پذیرندگان طرف تفاهمنامه با بانک در طرح الماس رفاه و کارکنان این بانک؛ در سامانه «بتا» فرصت ویژه و منحصربه‌فردی جهت استفاده از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه دی فراهم شده و تنها کافی است که وارد سامانه شده و پس از احرازهویت و اعتبارسنجی؛ با انتخاب طرح مربوطه بیمه‌نامه خود را به صورت اقساطی و با کسر از حقوق دریافت کنند. آن هم با شرایطی ویژه؛ «بدون ضامن»، «در کمترین زمان ممکن» و تنها «با مراجعه به شبکه فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای».

بیمه دی

مزایای طرح

سرعت و سهولت دسترسی، شفافیت و پیگیری آسان، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، اطمینان و امنیت مالی و برخورداری از طرح‌های متنوع بیمه‌ای؛ از ویژگی‌های مهم این طرح است. به گونه‌ای که تمامی مراحل از ثبت‌نام، اعتبارسنجی تا دریافت بیمه‌نامه همگی به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ تنها لازم است که در پایان به شبکه فروش منتخب بیمه دی مراجعه شود.

ضمن آنکه امکان انتخاب بین طرح‌های مختلف بیمه دی برای نیاز‌های متفاوت از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو و … با توجه به شرایط و بودجه بازنشستگان نیز در این طرح وجود دارد.

از سوی دیگر اطمینان و امنیت مالی این طرح از آن جهت است که به علت آنکه پرداخت‌ها از طریق حساب حقوقی بانک رفاه کارگران انجام می‌شود و سامانه بتا زیر نظر این بانک فعالیت می‌کند؛ بنابراین امنیت تراکنش‌ها تضمین شده است.

در واقع بیمه دی با ارائه پوشش‌های جامع و متنوع در رشته‌های بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تلاش دارد تا امنیت و آرامش‌خاطر را برای دارندگان وسایل نقلیه فراهم کند؛ لذا بازنشستگان و کارکنان بانک رفاه می‌توانند از طریق سامانه بتا با توجه به شرایط و نیاز‌های خود از خدمات شرکت بیمه دی بهره‌مند شوند و با مشاوران بیمه دی در خصوص بهترین انتخاب‌ها مشورت کنند؛ و در پایان اینکه هم‌افزایی سامانه «بتا» و خدمات بیمه دی می‌تواند راهکاری عملی برای کاهش فشار مالی بر جامعه بازنشستگان و همچنین کارکنان بانک رفاه باشد؛ بنابراین آنها می‌توانند از طریق سامانه «بتا» به راحتی از انواع خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه دی به صورت اقساطی و آسان بهره‌مند شوند و نیاز‌های بیمه‌ای خود را مرتفع کنند.

منبع: پایگاه خبری اقتصاد ملت

برچسب‌ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون