کد خبر: ۵۵۳۳۳
۱۳:۴۳ -۱۸ شهريور ۱۴۰۳

توصیه محمد صدر به پزشکیان برای حل مساله FATF؛ نزد رهبری بروید

عضو مجمع تشخیص مصلحت با تاکید بر اینکه حتی اگر تحریم‌ها رفع شوند، بدون FATF مبادلات بانکی خارجی با مشکل مواجه می‌شود، به پزشکیان توصیه کرد که این مساله را با هماهنگی رهبری حل کند.

توصیه محمد صدر به پزشکیان برای حل مساله FATF؛ نزد رهبری بروید

نشان تجارت - محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: در صورتی که پزشکیان و دولت به این نتیجه رسیدند که برای حل مشکلات کشور FATF ضروری است و به عنوان مشاور این موارد را خدمت رهبری ببرند، فکر می‌کنم با توجه به همراهی‌هایی که رهبری با دولت دارند و حمایت‌هایی که انجام می‌دهند، این کار انجام شود.

او تاکید می‌کند: اگر حتی تحریم‌ها رفع شوند، ولی FATF حل نشود، مجدداً مبادلات بانکی و خارجی ما و در واقع ارتباطات اقتصادی خارجی همچنان با مشکل مواجه می‌شود.

صدر درباره مانع‌تراشی‌ها در مسیر حل این موضوع گفته: همه چیز به خود آقای پزشکیان و دولت بستگی دارد، به این ترتیب که اگر این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند، با توجه به هماهنگی‌های رئیس جمهور با رهبری، این موارد حل می‌شوند چراکه فکر می‌کنم همه متوجه شدند آن روش‌هایی که در گذشته انجام می‌شد، به هیچ وجه حل کننده مشکلات کشور نیستند و در واقع باید تغییر روشی مخصوصا در سیاست خارجی و تعاملات بین‌المللی ایجاد شود که به نظر می‌رسد این کار انجام می‌شود.

وی افزود: در دوره‌های مختلف همیشه دولت‌ها از مشاور‌های مهم رهبری بودند، در صورتی که پزشکیان و دولت به این نتیجه رسیدند که برای حل مشکلات کشور انجام این کار ضروری است و به عنوان مشاور این موارد را خدمت رهبری ببرند، فکر می‌کنم با توجه به همراهی‌هایی که رهبری با دولت دارند و حمایت‌هایی که انجام می‌دهند، این کار انجام شود.

 

برچسب‌ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون