کد خبر: ۵۲۰۷۷
۰۹:۵۸ -۱۰ فروردين ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
مسعود پزشکیان گفت: وقتی تظارب آراء باشد، مشکلات بهتر در مسیر حل شدن قرار خواهد گرفت، اما مهم‌تر از همه این است که پست‌های مدیریتی و اجرایی کشور، نیازمند افراد کارشناس، کاربلد و خبره است.

مسعود پزشکیان

نشان تجارت - محمد آیتی: مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در پاسخ به اینکه پیامد شکل‌گیری مجلس یازدهم و دولت سیزدهم که با یکدیگر همسو بودند و خروجی آن چه بود؟ به نشان تجارت گفت: امروز همه داریم می‌بینیم که در جامعه، هم گرانی است، هم مسکن با قیمت مناسب پیدا نمی‌شود، هم مشکل ارز داریم، هم گرانی گوشت بیداد می‌کند و خیلی چالش‌های دیگر که بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: آقایانی که امروز بر سر کار هستند و در زمانی که دولت دوازدهم و مجلس دهم مشغول فعالیت بودند و می‌گفتند ما می‌توانیم شرایط را درست کنیم، پاسخ دهند. متاسفانه امروز نه تنها وضعیت بهبود پیدا نکرده که حتی بدتر هم شده است.

پزشکیان تصریح کرد: وقتی تظارب آراء باشد، مشکلات بهتر در مسیر حل شدن قرار خواهد گرفت، اما مهم‌تر از همه این است که پست‌های مدیریتی و اجرایی کشور، نیازمند افراد کارشناس، کاربلد و خبره است. حال اگر می‌خواهیم مملکت را درست کنیم، باید دنبال کارشناس بگردیم. خیلی از همین آقایانی که بر سر کار هستند، قبلاً می‌گفتند ریشه مشکلات کشور، مدیریتی است و این اظهارنظرها را به طور مکرر و پشت تریبون اعلام می‌کردند، حال بفرمایند چه کردند و اصلاً بگویند سابقه مدیریت آن‌ها کجاست و چند سال درس مدیریت خوانده‌اند؟ یادمان باشد که کشور را با حرف نمی‌توان مدیریت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون