کد خبر: ۵۱۶۰۲
۱۹:۰۸ -۲۱ اسفند ۱۴۰۲
یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است اتحاد موتور IREMCO به یک محصول ویژه در صنعت خودروسازی تبدیل شود توجه به نیازهای کاربران است.

نشان تجارت - اتحاد موتور IREMCO یکی از مهمترین برندهایی است که در زمینه تولید قطعات داخلی و خارجی خودرو فعالیت دارد و امروزه توانسته است به یک برند قابل اعتماد تبدیل شود. گروه صنعتی اتحاد موتور که با نام تجاری آی آر امکو شناخته می شود از جمله برندهایی است که این روزها محصولات و قطعاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می کند و می تواند به تمامی خریداران اطمینان دهد در حال خرید و تهیه بهترین محصولات و قطعات هستند.

توجه به نیازهای کاربران

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است اتحاد موتور IREMCO به یک محصول ویژه در صنعت خودروسازی تبدیل شود توجه به نیازهای کاربران است. گروه صنعتی اتحاد موتور به فیدبک هایی که از مشتریان خود دریافت می کند اهمیت زیادی می دهد و آنها را به عنوان منبع ارزشمندی برای پیشرفت خود در نظر می گیرد. اگر به ساختار تولید قطعات این برند از جمله تسمه های خودرویی اتحاد موتور توجه داشته باشید متوجه می شوید که تمامی قطعات گروه صنعتی اتحاد موتور در سیر صعودی قرار گرفته اند و دائما در حال پیشرفت بوده اند.

توجه به استانداردهای محیط زیست

یکی دیگر از مواردی که در برند اتحاد موتور IREMCO به آن پایبند است و همین امر باعث شده است که بتواند جوایز بین المللی را بدست بیاورد توجه به استانداردهای محیط زیست است. بهتر است بدانید محیط زیست یکی از مهمترین مواردی است که در قطعات خودرو باید مد نظر قرار گیرد. عدم توجه به استانداردهای محیط زیست می تواند آسیب های زیادی را به محیطی که زندگی می کنیم وارد کند.

توسعه توانمندی ها از طریق آموزش کارکنان

از جمله مواردی که باعث شده است اتحاد موتور IREMCO به یک محصول ایده آل تبدیل شود توسعه توانمندی ها از طریق آموزش کارکنان است. این برند به رشد کارمندانش اهمیت زیادی می دهد و تلاش می کند تا کارمندانش را در مسیر شد و توسعه قرار دهد. بهتر است بدانید این برند برنامه های زیادی را برای کارمندانش در نظر دارد و دائما آنها را پرورش می دهد تا بتوانند به یک متخصص تبدیل شوند. همین امور باعث شده اند که این برند به عنوان کارآفرین نمونه شناخته شود.

برنامه ریزی های اصولی در جهت کاهش هزینه ها

اتحاد موتور IREMCO دائما در حال برنامه ریزی های اصولی است تا بتواند هزینه ها را کاهش دهد و این هزینه ها را به بدنه صنعت خودرو کشور وارد کند. همین امر باعث شده است که این برند به عنوان یک برند اصولی و اقتصادی شناخته شود. کاهش هزینه ها نقش موثری در تولید اتومبیل ها دارد و این مسئله باعث می شود که طیف گسترده ای از افراد به خودرو دسترسی داشته باشند و بتوانند زندگی بهتری را تجربه کنند.

مراقب بسته بندی های مشابه باشید...

با توجه به این مسئله که اتحاد موتور IREMCO به یک برند اساسی در کشور تبدیل شده ست و بسیاری از خودروسازان برای تولید خودروهای خود به این برند وابسته هستند درخواست برای خرید این قطعات زیاد است و همین امر باعث شده است که برخی از سودجویان اقدام به تولید قطعات بی کیفیت کنند. بهتر است بدانید که استفاده از قطعات بی کیفیت آسیب های زیادی را به خودرو وارد می کند. اولا باید بدانید که قطعات بی کیفیت باعث می شوند که خودرو زودتر خراب شود. زیرا قطعه نمی تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهید و همین امر باعث می شود که بخش های دیگر خودرو فشار وارد شود.

برای اینکه بتوانید به قطعات اصل این برند دسترسی داشته باشید باید به نمایندگی های مجاز سراسر کشور مراجعه کنید. تمامی قطعات این برند همراه با ضمانت به فروش می رسند . سایت اصلی آی آر امکو قطعات را به صورت جداگانه و تکی نمی فروشد و خرید این قطعات تنها در نمایندگی های مجاز امکان پذیر است. همچنین، در زمان خرید هولوگرام این برند بر روی بسته بندی آمده است و می توانید آن را در زمان خرید مشاهده کنید.

اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO انتخاب اول خودرو سازان در ایران

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتور IREMCO در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید گروه صنعتی اتحاد موتور تولید کننده قطعات اصلی خودرو است و تا به حال توانسته است به رشد صنعت خودروسازی در ایران کمک کند. این برند به عنوان یکی از برندهای اصلی در بازار ایرانی شناخته می شود که تمامی قطعاتش را با توجه به استانداردهای محیط زیست تولید می کند. همچنین، این محصولات و قطعات با توجه به خلاقیت مهندسان ایرانی تولید می شوند و در تمامی مراحل تولید نیازهای مشتریان در نظر گرفته می شود. همین امر باعث شده است که این برند به جایگاه مهمی در صنعت خودروسازی ایران دست پیدا کند و سهم عظیمی از خودرو را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون