کد خبر: ۴۸۴۵۷
۰۹:۰۲ -۱۳ شهريور ۱۴۰۲
محمد وحیدی در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
نماینده بجنورد گفت: وقتی توزیع بنزین همراه با نواقصی باشد، نتیجه‌اش می‌شود صف‌های طولانی و علافی مردم. میزان شارژ بنزین خودروها، محدود است و در این بین، برخی بیش از اندازه سهمیه، مصرف دارند و از آن‌جایی هم که باید با کارت خودروی خود بنزین زد، چالش بسیار پررنگ شده است.

محمد وحیدی

نشان تجارت - محمد آیتی: این روز‌ها حاشیه پیرامون بنزین بسیار داغ است؛ برخی از گرانی احتمالی آن می‌گویند و عده‌ای از نحوه توزیع بنزین گله دارند. در همین خصوص، محمد وحیدی، نماینده بجنورد به نشان تجارت گفت: از آن‌جایی که بنده به صورت مرتب و زمینی از خراسان شمالی به تهران در رفت و آمد هستم، باید بگویم که در این روزها، کلیه جایگاه‌های بنزین بیش از ۲۰ لیتر، بنزین نمی‌دهند و از طرفی هم، همه افراد موظف هستند از کارت خود بنزین بزنند. از آن‌جایی که در کارت بنده، بنزین محدودی بود، صبر کردیم تا بتوانیم از کارت بنزین خودروی دیگری استفاده کنیم.

وی افزود: این شواهد نشان می‌دهد که موضوع توزیع بنزین، در شرایط بدی مدیریت می‌شود. حال که در هفته‌های پایانی فصل تابستان هستیم و در این روزها، بسیاری از مردم راهی سفر کربلا شدند و یا می‌خواهند به سفر‌های خانوادگی بروند، از این‌رو باید تصمیمات عوامل تصمیم‌گیر وزارت نفت براساس واقعیت‌ها باشد تا رضایت حداکثری ایجاد شود.

نماینده بجنورد تصریح کرد: وقتی توزیع بنزین همراه با نواقصی باشد، نتیجه‌اش می‌شود صف‌های طولانی و علافی مردم. میزان شارژ بنزین خودروها، محدود است و در این بین، برخی بیش از اندازه سهمیه، مصرف دارند و از آن‌جایی هم که باید با کارت خودروی خود بنزین زد، چالش بسیار پررنگ شده است و چون مدل دیگری هم طراحی نشده، گرفتاری مردم بیش از پیش به چشم آمده است.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از نمایندگان مجلس از وزارت نفت می‌خواهم، آن‌ها اطلاعات سامانه جامع ترافیک کشور توسط راهداری را کاملاً رصد کنند تا با مدیریت درست، امکان ساماندهی این وضعیت نامساعد را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون