کد خبر: ۴۸۰۷۸
۱۶:۰۲ -۰۶ مرداد ۱۴۰۲
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
موسی غضنفرآبادی گفت: تفکیک وزارت صمت، در کنار زمان‌بر بودن آن، هم کاری سخت و هم هزینه‌بر است. بهتر بود که این رویکرد در زمانی صورت می‌گرفت که شرایط اقتصادی کشور، سرحال و مناسب‌تر می‌شد.

تفکیک وزارت صمت

نشان تجارت - محمد آیتی: چند روز پیش، مجلس تقاضای دولت مبنی بر بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به صورت دو فوریتی را بررسی و در نهایت با ۱۴۳ رای موافق با این درخواست موافقت کرد، هرچند که برخی نمایندگان به تصویب این لایحه، واکنش منفی نشان دادند و اعلام داشتند که تصویب آن، نیازمند دو سوم آرای نمایندگان بود، اما محمدباقر قالیباف، رییس مجلس آن را رد و تصویب لایحه را نیازمند نصف به علاوه یک آرای نمایندگان دانست.

در همین خصوص، موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به نشان تجارت گفت: من مخالف تفکیک وزارت صمت بودم، اما به خاطر شرایط کشور و مراعات دولت، به لایحه تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، رای مثبت دادم.

وی افزود: هرچند در نهایت رای مثبت به لایحه دادم، اما اینکه مخالف تفکیک وزارت صمت بودم، به این خاطر بود که این کار، وقت‌گیر است و در سالی که قرار است تولید افزایش و اشتغال‌زایی رشد کند، این روند شاید ترمز کار شود.

نماینده بم تصریح کرد: تفکیک وزارت صمت، در کنار زمان‌بر بودن آن، هم کاری سخت و هم هزینه‌بر است. بهتر بود که این رویکرد در زمانی صورت می‌گرفت که شرایط اقتصادی کشور، سرحال و مناسب‌تر می‌شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون