کد خبر: ۴۷۵۶۲
۱۱:۴۷ -۲۴ خرداد ۱۴۰۲

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

اولین قدم برای مهاجرت به استرالیا بررسی شرایط مهاجرت به این کشور است. شما باید بررسی کنید که آیا می توانید به عنوان یک مهاجر به استرالیا بیایید یا خیر. برای این کار می توانید به وب سایت سفارت استرالیا در کشور خود یا وب سایت اداره کار، امور اجتماعی و مهاجرت استرالیا (دپارتمان امور داخلی) مراجعه کنید.

نشان تجارت - برای شروع فرآیند مهاجرت به استرالیا می توانید مراحل زیر را شروع کنید:

بررسی شرایط مهاجرت به استرالیا:

 اولین قدم برای مهاجرت به استرالیا بررسی شرایط مهاجرت به این کشور است. شما باید بررسی کنید که آیا می توانید به عنوان یک مهاجر به استرالیا بیایید یا خیر. برای این کار می توانید به وب سایت سفارت استرالیا در کشور خود یا وب سایت اداره کار، امور اجتماعی و مهاجرت استرالیا (دپارتمان امور داخلی) مراجعه کنید.

انتخاب نوع ویزای مهاجرتی:

 پس از بررسی شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا، باید نوع صحیح ویزای مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنید. در این زمان باید به مواردی مانند نوع تحصیلات، سابقه کار، سن و وضعیت خانوادگی توجه کنید. برای این منظور می توانید به وب سایت وزارت کار، امور اجتماعی و امور بین الملل استرالیا مراجعه کنید.

مروری بر مهارت های مورد نیاز:

 اگر قصد دارید برای کار به استرالیا بروید، باید با مهارت های لازم برای کار در استرالیا آشنا شوید. برای این منظور می توانید به وب سایت اداره کار، مددکاری اجتماعی و مهاجرت استرالیا مراجعه کرده و لیست مهارت های مورد نیاز را بررسی کنید.

تهیه مدارک:

برای شروع پروسه مهاجرت به استرالیا باید مدارک لازم را تهیه کنید. این اسناد ممکن است شامل مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک شغلی، گواهی زبان و سایر مدارک مرتبط با وضعیت خانوادگی شما باشد.

ثبت نام در سیستم انتخاب مهارت استرالیا (SkillSelect):

اگر قصد دارید با ویزای اقتصادی به استرالیا بروید، ابتدا باید در سامانه انتخاب مهارت استرالیا (SkillSelect) ثبت نام کرده و یک حساب کاربری در قالب نماد ایجاد کنید.

ارسال درخواست ویزا:

پس از جمع آوری مدارک لازم و ثبت نام در SkillSelect، در صورت نیاز باید وارد مرحله درخواست ویزا شوید. برای درخواست ویزا، باید به وب سایت وزارت کار، امور اجتماعی و مهاجرت استرالیا مراجعه کرده و روند درخواست ویزا را شروع کنید.

دریافت بیمه مسافرتی:

قبل از سفر به استرالیا، باید بیمه مسافرتی دریافت کنید. این بیمه پوشش پزشکی و بیماری، تماس های اضطراری و سایر خدمات مربوط به سفر به استرالیا را پوشش می دهد.

آمادگی برای سفر:

پس از دریافت ویزا و بیمه مسافرتی، باید برای سفر به استرالیا آماده شوید. شما باید محل اقامت، کار و سایر موارد ضروری را در استرالیا ترتیب دهید.

لازم به ذکر است که فرآیند مهاجرت به استرالیا پیچیده و زمان بر است و ویزاها و شرایط مختلف باید به دقت بررسی شود. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از شروع پروسه مهاجرت با موسسه ملک پور مشورت کرده و اطلاعات دقیقی در مورد مراحل مهاجرت به استرالیا به دست آورید.

مهاجرت به استرالیا

شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا

شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا بستگی به نوع ویزای شما برای مهاجرت به استرالیا دارد. در زیر شرایط لازم برای انواع مختلف ویزای مهاجرتی استرالیا را توضیح می دهیم:

ویزای سرمایه گذاری:

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری باید حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا به عنوان سرمایه گذاری در استرالیا ارائه دهید. همچنین باید برای سلامتی و نداشتن سابقه کیفری اقدام کنید.

ویزای کار:

برای دریافت ویزای کار باید مهارت های لازم برای کار در یک شغل خاص در استرالیا را داشته باشید. همچنین باید دانش و تجربه کاری در این شغل داشته باشید. سیستم سنجش مهارت استرالیا (SkillSelect) برای متقاضیان ویزای کار در نظر گرفته شده است.

ویزای خانوادگی:

برای دریافت ویزای خانوادگی، باید با یک شهروند استرالیایی یا مقیم دائم استرالیا رابطه خانوادگی داشته باشید. شما همچنین باید با یک مقیم دائم استرالیا رابطه خانوادگی داشته باشید.

ویزای تحصیلی:

 برای دریافت ویزای تحصیلی باید در یک دانشگاه معتبر استرالیا پذیرفته شوید. شما همچنین باید بتوانید هزینه تحصیل و امرار معاش خود را در استرالیا بپردازید.

ویزای پناهندگی:

برای دریافت ویزای پناهندگی، باید ثابت کنید که در کشور خود در خطر جان یا آزار و اذیت قرار دارید و بیمار یا در خطر بازگشت به کشور خود خواهید بود.

ویزای شریک:

برای دریافت ویزای شریک، باید با یک شهروند استرالیایی یا مقیم دائم استرالیا رابطه طولانی مدت داشته باشید و بتوانید ثابت کنید که این رابطه طولانی مدت است.

لازم به ذکر است که شرایط مهاجرت به استرالیا بسته به نوع ویزای مهاجرتی انتخابی ممکن است متفاوت باشد و هر نوع ویزا دارای شرایط اضافی و خاصی است که باید در نظر گرفته شود. همچنین باید در نظر داشت که فرآیند مهاجرت به استرالیا مراحل مختلفی را شامل می شود و برخی از این مراحل ممکن است زمان بر باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا، به سایت زیر مراجعه کنید:

https://malekpourmie.net/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7/

ویزای شریک در استرالیا

هزینه های لازم برای مهاجرت به استرالیا

هزینه مهاجرت به استرالیا به نوع ویزایی که برای مهاجرت انتخاب می کنید و همچنین شرایط شما و خانواده تان در کشور مبدا و کشور مقصد بستگی دارد. در زیر برخی از هزینه های مهاجرت به استرالیا آورده شده است:

هزینه ویزای مهاجرت:

هزینه ویزای مهاجرت در استرالیا بستگی به نوع ویزای شما دارد. برای مثال هزینه دریافت ویزای سرمایه گذاری بیشتر از ویزای کار یا تحصیل است. هزینه های ویزای خانواده نیز ممکن است متفاوت باشد.

هزینه تحصیل:

اگر برای تحصیل به استرالیا مهاجرت می کنید، باید هزینه های تحصیل را نیز در نظر بگیرید. هزینه تحصیل بستگی به نوع دوره تحصیلی، دانشگاه و شرایط شما و خانواده شما دارد.

هزینه زندگی:

هزینه زندگی در استرالیا به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، وضعیت خانواده، سبک زندگی و سبک زندگی شما بستگی دارد. به طور کلی هزینه زندگی در شهرهای بزرگ استرالیا بیشتر از شهرهای کوچکتر است.

هزینه های فرآیند مهاجرت:

 فرآیند مهاجرت به استرالیا شامل هزینه هایی مانند ترجمه مدارک، ارزیابی مهارت های شما و شرکت در آزمون های زبان می شود. همچنین اگر با مشاور مهاجرتی کار می کنید باید هزینه مشاوره را نیز در نظر بگیرید.

هزینه های تامین مالی:

برای دریافت ویزای مهاجرت استرالیا، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید از نظر مالی از خود و خانواده خود در استرالیا حمایت کنید.

هزینه های خدمات

 پس از مهاجرت هنگامی که به استرالیا می رسید، ممکن است به خدماتی مانند خدمات پزشکی، آموزش زبان، محل اقامت یا یافتن شغل نیاز داشته باشید. ممکن است هزینه هایی برای این خدمات اعمال شود.

به طور کلی هزینه زندگی در استرالیا بستگی به شرایط شما دارد و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های مهاجرت به استرالیا، به وب سایت وزارت امور داخلی و مهاجرت استرالیا مراجعه کنید. همچنین برای برآورد دقیق هزینه های لازم برای مهاجرت به استرالیا می توانید با مشاوران مهاجرتی معتبر تماس بگیرید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون