کد خبر: ۴۷۳۶۹
۱۵:۲۹ -۰۹ خرداد ۱۴۰۲
همواره کسب درآمد دلاری آن هم بصورت اینترنتی یکی از جذاب ترین ایده ها برای کاربران است. سرمایه گذاران زیادی در بازار فارکس فعال هستند که فقط درصدی از آنها را میتوان موفق دانست.

نشان تجارت - همواره کسب درآمد دلاری آن هم بصورت اینترنتی یکی از جذاب ترین ایده ها برای کاربران است. سرمایه گذاران زیادی در بازار فارکس فعال هستند که فقط درصدی از آنها را میتوان موفق دانست. افرادی که یک بروکر معتبر انتخاب کرده اند، سرمایه خود را به درستی مدیریت میکنند و معاملات را براساس دانش خود یا تخصص افراد خبره انجام میدهند، میتوانند موفق باشند.

اینوسلو معتبرترین بروکر فارکس

اولین قدم موفقیت در بازار ارزهای خارجی، انتخاب بروکر فارکس دارای مجوز و معتبر است. Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 به ثبت رسیده است و دفتر اصلی آن در کشور قزاقستان میباشد. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی،  فارکس و  رمزارز را به مشتریان بین المللی ارائه میدهد.

با مراجعه به سایت invesloir.com که نسخه ایرانی این وبسایت و برای کاربران ایرانی است( برای تمام کشورها دامنه اختصاصی توسط اینوسلو ایجاد شده )، ثبت نام خود را انجام دهید. در مرحله اول ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و میتوانید بصورت آزمایشی محیط معاملات و پلتفرم معاملاتی را بیینید. 

معاملات ارز خارجی چیست؟

تجارت فارکس به خرید و فروش جفت ارز بین المللی اشاره دارد. هدف اصلی معاملات فارکس مبادله یک ارز با ارز دیگر به این انتظار است که قیمت ها تغییر کنند، یعنی ارز خریداری شده با ارز فروخته شده ارزش آن افزایش یابد.

 فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است که در آن سرمایه گذاران، سفته بازان و شرکت ها در معاملات درگیر هستند. برخلاف سایر بازارهای مالی، بازارهای فارکس از طریق یک مکان فیزیکی عمل نمی‌کنند، بلکه از طریق شبکه الکترونیکی شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد، یک ارز را با ارز دیگری معامله می‌کنند. این امر باعث می شود بازارهای فارکس به مدت 24 ساعت شبانه روز در مناطق زمانی و مراکز مالی به مدت 5 روز در هفته کار کنند.

چگونه در فارکس کسب درآمد کنیم

از آنجایی که بازار فارکس نقدشونده ترین بازارهایی هستند که دسترسی آسان در شبانه روز و هزینه های پایین دارند، بسیاری از معامله گران ارز به سرعت وارد بازار میشوند، اما پس از تجربه شکست با سرعت خارج میشوند. در اینجا چند نکته برای سرمایه گذاران / معامله گران برای همراهی با رقابت و نحوه کسب درآمد در فارکس آورده شده:

اصول معاملات ارز خارجی را بیاموزید

یادگیری اصول معاملات فارکس از کسب دانش اصطلاحات عملیاتی تا سازگاری با عوامل جغرافیایی سیاسی و اقتصادی موثر بر ارزهای انتخابی معامله گر را شامل می شود. برای تسلط و کسب درآمد در معاملات فارکس، آگاهی از اصطلاحات و موارد زیر ضروری است: همچنین میتوانید با مراجعه به بخش مقالات وبسایت اینوسلو که آدرس آن invesloir.com/fa است، اطلاعات جامع تری در مورد معامالات فارکس کسب کنید:

جفت ارز: ارزها همیشه به صورت جفت معامله می شوند، مانند JPY/INR، USD/GBP و غیره. سه نوع جفت ارز وجود دارد.

جفت‌های اصلی که همیشه شامل دلار آمریکا (دلار آمریکا) است، یعنی USD/EUR، USD/INR و غیره.

جفت‌های کوچکی که USD را شامل نمی‌شود اما ارزهای اصلی را با یکدیگر مرتبط می‌کنند، مانند ین/یورو، یورو/GBP، INR/JPY و غیره.

جفت های عجیب و غریب که شامل یک ارز اصلی و یک ارز فرعی مانند USD/HKD (دلار آمریکا/دلار هنگ کنگ) است.

PIP (امتیاز قیمت): PIP تفاوت در ارزش گذاری جفت ارز است. به عنوان مثال، اگر نرخ USD/INR امروز 74.7001 و دیروز 74.7002 بود، PIP 0.0001 است.

ارز پایه و ارز مظنه: واحد پولی که در سمت چپ "/" در یک جفت ارز ذکر شده است، ارز پایه است و واحد سمت راست، ارز پیشخوان یا مظنه نامیده می شود.

ارز مبنا همیشه عنصر مرجع است و دارای مقدار 1 است و میزان ارز مظنه مورد نیاز برای خرید یک واحد ارز پایه را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر EUR/USD خریداری می کنید، به این معنی است که در حال خرید ارز پایه در حالی که ارز مظنه را می فروشید.

به بیان ساده، یک معامله گر اگر معتقد باشد که ارز پایه نسبت به ارز مظنه افزایش می یابد، یک جفت را می خرد. برعکس، معامله‌گر اگر باور داشته باشد که ارز پایه با ارز مظنه کاهش می‌یابد، می‌فروشد.

قیمت پیشنهادی و درخواستی: قیمت خرید ارز پایه، قیمت پیشنهادی و قیمت فروش ارز پایه، قیمت درخواستی است.

به عنوان مثال، اگر USD/INR به عنوان 75.7260/75.7240 ذکر شده باشد، قیمت پیشنهادی برای خرید 1 USD خواهد بود. 75.7240 و قیمت درخواستی برای فروش 1 دلار 75.7260 روپیه است.

Spread: تفاوت بین قیمت پیشنهادی و درخواستی است.

لات: معاملات ارز به صورت لات انجام می شود و سه نوع اندازه لات بر اساس واحد موجود است - Micro (1K واحد)، Mini (10K واحد) و Standard (1 Lakh واحد).

علاوه بر این شرایط عملیاتی، تحقیق و مطالعه بازارهای فارکس همیشه در حال انجام است و معامله گران باید برای انطباق با سناریوهای متغیر بازار و رویدادهای جهانی آماده باشند. توسعه یک برنامه معاملاتی قوی برای بررسی و بررسی گزینه های سرمایه گذاری بر اساس ریسک پذیری، در راستای اهداف سرمایه گذاری، باید راهی سیستماتیک برای کسب درآمد از طریق معاملات فارکس باشد.

بروکر مناسب فارکس را پیدا کنید

اطمینان حاصل کنید که بروکر فارکس از چارچوب قانونی موجود پیروی می کند که یکپارچگی بازارهای فارکس را حفظ میکند. همانطور که رویدادهای گذشته نشان میدهد، احتمال اینکه سرمایه گذاران طعمه کلاهبردارانی شوند که ادعا میکنند در تجارت آنلاین فارکس کهنه کار هستند، زیاد است. موارد متعددی وجود داشته است که معامله‌گران پس از افزایش هزینه‌های معامله و شروع به ضرر سرمایه‌گذار، عملیات خود را متوقف می‌کنند. بنابراین، مراقب چنین کلاهبردارانی باشید .

اگر فکر میکنید یک پلتفرم کارگزاری یا معاملاتی عالی پیدا کرده‌اید، حتماً نظرات آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید و ببینید آیا اکثر مردم تجربه خوبی با آنها داشتند یا خیر. همچنین، کاملاً مطمئن باشید که کارگزاری که انتخاب می‌کنید جفت ارزهای انتخابی شما را به شما ارائه می‌دهد و کمیسیونی که در هر معامله می‌پردازید به اندازه کافی رقابتی است.

با یک حساب آزمایشی/تمرینی شروع کنید

اکثر پلتفرم‌های تجاری معتبر مثل اینوسلو یک پلتفرم تمرینی ارائه میدهند تا بتوانید بدون خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده‌اید، اطلاعات و دانش خود را در معاملات امتحان کنید. ایده خوبی است که از چنین پلتفرمی استفاده کنید تا زمانی که در منحنی یادگیری هستید پول را هدر ندهید. در طول معاملات تمرینی، میتوانید از اشتباهات درس بگیرید تا آنها را در زمان واقعی تکرار نکنید.

با سرمایه گذاری های کوچک شروع کنید

هنگامی که پس از تمرین کافی وارد معامله در زمان واقعی فارکس میشوید، شروع با سرمایه کم عاقلانه است. قراردادن مقدار قابل توجهی پول در اولین معامله ممکن است یک امر مخاطره آمیز باشد که میتواند شما را مجبور به تصمیم گیری های تکانشی کند و منجر به از دست دادن پول شود. سرمایه گذاری در مقادیر کم در ابتدا و سپس افزایش تدریجی در طول زمان مفید خواهد بود. اینوسلو به شما کمک میکند تا بهترین تجربه معاملاتی را داشته باشید. همچنین برای افرادی که تجربه کمی در معاملات دارند، سیستم کپی معاملات اینوسلو در دسترس است که میتوانید معاملات افراد موفق و تریدرهایی که سود خوبی کسب میکنند را عینا کپی کنید و همان مسیر را طی کنید تا شما هم درآمد خوبی داشته باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون