کد خبر: ۴۶۵۳۳
۰۸:۰۶ -۱۱ فروردين ۱۴۰۲
به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر علاوه برجام، موضوعات دیگری هم بر قیمت طلا و سکه اثرگذار است.
قیمت سکه و طلا
نشان تجارت - رییس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که اگر برجام اتفاق بیفتد، قیمت‌ها به چه سمتی می‌رود؟ می‌گوید: این سوالی است که خیلی از مردم دارند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند درباره شرایط قضاوت کنم.
 
به گزارش خبرآنلاین، نادر بذرافشان گفت: برجام، موضوعی است در رابطه با وضعیت کلی کشور و شرایط اقتصادی را می‌تواند تحت‌تاثیر قرار دهد. این‌که بگوییم حتما با برجام، قیمت‌ها ریزش می‌کند یا نمی‌کند، باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.
 
وی تصریح می‌کند: در کنار برجام، خبر‌های اقتصادی و سیاسی در سطح دنیا، نقش محوری در رابطه با افزایش یا کاهش قیمت‌ها دارد. همچنین نوسانات بازار ارز و ثبات قیمت ارز، نقش مهمی روی بازار طلا و سکه دارد. در این میان، موضوع افزایش و کاهش تقاضا هم مطرح است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
برجام یک موضوع واقعی نیست که بخواهیم برای ان تکلیف معین کنیم.

برجام در واقع ادامه پروژ ه باوردهی سلاح هسته ای به ملتها( برده ها ) و ایجاد رعب و وحشت در دل انها می باشد .

گلوبالیستها برای باور دادن سلاح خیالی هسته ای به ملتها حدود هفتاد سال با پروژه جنگ سرد دنیا را هدایت و مهندسی کردند و حدود 10 سال است که با پروژه برجام ان را ادامه دادند.

برجام هیچگاه یک موضوع واقعی نبوده است و فقط یک بازی کثیف سیاسی برای فریب ملتها و باور دادن سلاح هسته ای و ایجاد ترس در انها بوده است.

دلیل کش امدن مذاکرات برجام هم همین است که پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای. و نباید این مذاکرات پایان یابد.

گره برجام فقط حیثیت و آبروی ابرقدرتهاست .

برجام یک بازی سیاسیست و تا ابرقدرتها نخواهند خاتمه نخواهد یافت.

می بینید که بایدن رییس جمهور امریکا گفت برجام مرده اما نمی تواند رسما مرگ برجام را اعلام کند.

زیرا اعلام مرگ برجام یعنی اعتراف به اینکه سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و 80 سال ملتها را از یک سلاح خیالی و موهومی ترسانده اند. سلاحی که فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

سلاح هسته ای در واقع همان آقا گرگه دوران کودکی ماست و فقط برای ترساندن ملتها(برده ها) مطرح می شود.
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون