کد خبر: ۴۶۵۲۱
۱۸:۱۶ -۰۹ فروردين ۱۴۰۲
سکه امامی امروز ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ با افزایش قیمت محسوس وارد کانال ۳۲ هزار تومانی شد. این در حالی است که تمام قطعات سکه افزایش قیمت دازد.
قیمت سکه
نشان تجارت - سکه امامی وارد کانال ۳۲ میلیونی شد و نیم سکه نیز کانال ۱۹ میلیونی را پیشت سر گذاشت. نیم سکه در حال حاضر ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
این در حالی است که ربع سکه نیز شاهد افزایش تقاضاست و افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ثبت رسانده است.

پیش بینی قیمت سکه در ماه رمضان

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به سوال اقتصاد ۲۴ مبنی بر اینکه آیا ماه رمضان زمان مناسبی برای خرید طلا و سکه است؟ گفت: از آنجایی که من فعال بازار طلا و سکه هستم دوست دارم مردم اگر می‌خواهند طلا خرید کنند مصنوعات یا کار‌های ساخته شده طلا را خریداری کنند.
 
محمدولی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده در بلندمدت کسی از خرید طلا و سکه ضرر نکرده است؛ بنابراین مردم نباید با دید کوتاه مدت وارد بازار طلا و سکه شوند.
 
وی در مورد اینکه در ماه رمضان سکه و طلا بخریم یا نه، گفت: ممکن است به دلیل اخبار سیاسی و نوسان دلار، اتفاقاتی در بحث طلا و سکه بیفتد و کاهشی یا افزایشی شود؛ بنابراین برعکس ماه رمضان سال‌های گذشته، نمی‌توان دل به کاهش قیمت بست و خرید را به تعویق انداخت؛ ولی در نهایت اگر بنده شخصا پول مازاد داشته باشم طلا خریداری می‌کنم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون