کد خبر: ۴۶۳۹۶
۱۷:۰۱ -۲۹ اسفند ۱۴۰۱
نشان تجارت گزارش می‌دهد
مشاهدات میدانی از پمپ بنزین‌های سطح کشور حکایت از آن دارد که برای چندمین بار عرضه بنزین با کارت آزاد در جایگاه‌ها با محدودیت مواجه شده است.

عیدی بنزینی وزارت نفت

نشان تجارت - همزمان با افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان توسط رییس‌جمهور، سرانجام حواشی اختلافات وزیر نفت و معاونش در پالایش و پخش دامن‌گیر مسافران نوروزی شده و به رغم تاکید وزیر نفت بر نبود محدودیت در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران، استفاده از این کارت‌ها با محدودیت جدی مواجه شده است. این محدودیت چراغ خاموش وزارت نفت در حالیست که متقاضیان کارت‌های سوخت حدود سه ماه است که در صف انتظار دریافت کارت هستند.

به گزارش نشان تجارت، مشاهدات میدانی خبرنگار ما از پمپ بنزین‌های سطح کشور حکایت از آن دارد که برای چندمین بار عرضه بنزین با کارت آزاد در جایگاه‌ها با محدودیت مواجه شده و به رغم تاکید وزیر نفت مبنی بر عدم‌وجود محدودیت در استفاده از کارت جایگاه‌داران، در برخی از شهر‌ها و مسیر‌های مواصلاتی با توجه به تعطیلات ایام نوروز، مسافرین در بهره‌برداری از کارت سوخت آزاد با مشکل مواجه‌اند.

پیگیری و بررسی‌های بیشتر ما نشان می‌دهد که بیشترین مشکل در مسیر‌های منتهی به خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد و استان سیستان و بلوچستان است.

گفتنی است در استان سیستان و بلوچستان به جهت محدودیت‌های عرضه سوخت، بنزین صرفاً به خودرو‌های بومی این استان تعلق می‌گیرد و گردشگران و مسافران این استان در استفاده از کارت سوخت آزاد بنزین با مشکل مواجه شده‌اند.

البته در جایگاه‌های سوخت تهران نیز مشاهده شده که کارت‌های سوخت آزاد از سوی متصدیان این جایگاه‌ها با اصرار و به سختی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

برچسب ها: نشان تجارت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون