کد خبر: ۴۶۳۶۶
۱۳:۱۹ -۲۶ اسفند ۱۴۰۱
دوربین شلنگی 10 ، 20 و 5 متری مناسب برای مکانیکی ، چاه و حفره و کار ها تاسیساتی استفده می شود که در ادامه توضیح خواهیم.

نشان تجارت - دوریین های شلنگی آندوسکوپی یا لوله ای و دوربین فنری برای حفره و مکان هایی که توسط چشم قابل دید نیست و امکان دیده شده آن وجود ندارد (برای مثال داخل لوله آب) استفاده می شود ، دوربین آندوسکوپی شلنگی با طراحی با کیفیت و فنر قوی که دارد امکان ورود به هر حفره یا سوراخ و چاه را داراست که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت دوربین شلنگی فنری

احتمالا برای شما پیش آمده که درون حفره یا سوراخ کوچک را قصد داشته باشید مشاهده کنید در این مواقع با بهره گیری از یک دوربین شلنگی آندوسکوپی درون حفره را از طریق گوشی ، تبلت یا لپ تاپ مشاهده کنید دوربین های شلنگی در مدل های متفاوت در بازار موجود است.

دوربین آندوسکپی یا دوربین شیلنگی چاه کیفیت بالا

دوربین های اندوسکوپی ضد آب هستند و برای استفاده در حفره و سوراخ استفاده می شود از آنجایی که داخل حفره و لوله ها تاریک است این دوربین دارای دید درشب رنگی است و از طریق گوشی موبایل و دانگل مربوطه کنترل میشود که حفره روشن شود و قابل دید باشد.

قیمت و خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی

پشتیبانی و مشاوره خرید دوربین مداربسته شلنگی : 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

خرید دوربین آندوسکوپی ارزان

دوربین های اندوسکوپی در کیفیت های مختلف در بازار است مسلماً دوربین با کیفیت بالا در بازار با قیمت بالا و ارائه می شود اما فروشگاه اینترنتی نسل جدید دوربین بیسیم به صورت تخصصی در این امر فعالیت می کند و بهترین دوربین شلنگی را برای شما ارائه میدهد که بهترین انتخاب را در خیرید دوربین شلنگی آندوسکوپی داشته باشید.

دوربین اندوسکوپی برای گوشی

دوربین های شلنگی آندوسکوپی برای انتقال تصاویر نیازمند نرم افزار روی موبایل هستند ، با نصب نرم افزار روی موبایل یا تبلت یا حتی لپ تاپ تصاویر قابل رویت هستند ، این دوربین های به راحتی در کانال های هوا ، رفع نقص سیم کشی داخلی و از جله کار های تاسیسانی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت دوربین شلنگی لوله ای

نصب دوربین آندوسکوپی شلنگی

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری یا 5 متری با توجه به متراژ کم ، قابل حمل هستند و هیچ نیازی به دستگاه و سیم کشی ندارند همانطور که در بالا توضیح داده شد دوربین های شلنگی مستقیم به گوشی و لپتاپ متصل می شود و به راحتی توسط خودتان قابل نصب و راه اندازی می باشد سایت نسل جدید دوربین های بیسیم فیلم آموزش نصب و راه اندازی برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

کاربرد دوربین شلنگی یا آندوسکوپی

  1. مکانیک و آزمایشگاه
  2. تهویه مطبوع
  3. توربین های بادی
  4. تیوپ های و مخازن و مبدل ها
  5. بازرسی جوش های داخل کپسول و سیلندر ها
  6. داخل کانال های تهویه
  7. توربین و بدنه هواپیما
  8. بازرسی دریایی و کشتی سازی
  9. کارهای تاسیساتی و برق و مکانیکی

خرید دوربین آندوسکوپی فنری

خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین های مداربسته شلنگی و ریز در انواع مختلفی در بازار وجود دارد ، نسل جدید دوربین بیسیم و سیمکارتی در این حوزه بصورت تخصصی فعالیت میکند و با پشتیبانی قوی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بهترین خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی داشته باشید.

ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و به تمام شهر های کشور ارسال داریم.

فروشگاه اینترنتی نسل جدید دوربین بیسیم به نشانی www.securitysystemco.ir و شماره تماس ۰۹۳۸۰۳۸۹۰۸۱ – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰ می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون