کد خبر: ۴۵۷۸۶
۱۹:۰۸ -۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بومی‌سازی به پمپ بنزین رسید!
اسدا… قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور می‌گوید: چالش خرابی نازل‌ها و تلمبه‌های پمپ بنزین مسبوق به سابقه است و تاکنون هیچ اقدامی از سوی شرکت نفت برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

جایگاه های سوخت

نشان تجارت - ماجرای تکراری خرابی نازل‌ها و کارتخوان‌های دستگاه‌های سوخت همچنان پابرجاست. صنف جایگاه‌داران سوخت کشور از فرسودگی دستگاه‌ها شاکی هستند و مردم هم هر روز برای مصرف بنزین باید صف طولانی‌تری را تحمل کنند؛ با این حال جلیل سالاری، معاون وزیر به تجارت‌نیوز می‌گوید: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و قرار است نازل‌ها و دستگاه‌های کارتخوان جایگاه‌های سوخت بومی شوند تا اندک مشکلات هم رفع شود همچنین از ۵۴ نازلی که در کشور فعال است، حداکثر ۱۰ درصد آن‌ها خراب به حساب می‌آید که در راستای حل این مشکل قراردادی با یک شرکت دانش‌بنیان داخلی منعقد شد تا نازل‌ها بومی شوند.

اسدا… قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور می‌گوید: چالش خرابی نازل‌ها و تلمبه‌های پمپ بنزین مسبوق به سابقه است و تاکنون هیچ اقدامی از سوی شرکت نفت برای حل این مشکل صورت نگرفته است. در حال حاضر نازل‌های ۱۲ تا ۲۰ درصد از جایگاه‌های سوخت تهران خراب است.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد قرارداد با شرکت دانش‌بنیانی که معاون وزیر از آن صحبت می‌کند حدود یک ماه پیش منعقد شده است و تا امروز باید حداقل پیشرفتی در مسیر حل مشکلات مشاهده می‌شد. اما با پیگیری‌های خبرنگار تجارت‌نیوز از جایگاه‌های سوخت به نظر می‌رسد مشکل خرابی کارتخوان‌ها و فرسودگی نازل‌ها همچنان پابرجاست و هنوز اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون