کد خبر: ۴۵۴۴۴
۱۶:۲۸ -۱۴ دی ۱۴۰۱
امروزه با گسترش استفاده از ساعت مچی و قیمت قابل توجه بسیاری از آن‌ها به شناخت جدیدترین روش‌ها در سال ۲۰۲۳ برای تشخیص ساعت اصل از فیک می‌پردازیم.

نشان تجارتامروزه با گسترش استفاده از ساعت مچی و قیمت قابل توجه بسیاری از آن‌ها به شناخت جدیدترین روش‌ها در سال ۲۰۲۳ برای تشخیص ساعت اصل از فیک می‌پردازیم.

چند قانون ثابت برای تشخیص تمام ساعت‌های اورجینال؟

۱- تمام ساعت‌های اصل دارای گارانتی بین المللی – جهانی حداقل یکساله از کمپانی سازنده برند هستند، گارانتی بین المللی در واقع همان گارانتی رسمی است که توسط کمپانی سازنده ساعت‌های اورجینال تعیین و توسط نمایندگی‌های رسمی به مشتری ارائه میگردد. موارد شامل گارانتی شامل کارکرد موتور و ضدآب برای تمامی ساعت‌های اصل ثابت است (هر چند کارکرد موتور و ضد آب بودن هم دارای شرایطی است برای مثال استفاده ازگارانتی ضد آب برای یک ساعت با مقاومت فشار ۳۰ متری آب چنانچه برای غواصی عمیق استفاده شود قابل قبول نخواهد بود) و در موارد دیگر مانند شیشه، بند، قاب و.... باتوجه به مدل متفاوت است. برای مثال بیشتر ساعت‌های برند رولکس دارای گارانتی موتور، شیشه، بند، ضدآب و.. هستند، در حالی که بیشتر ساعت‌های فسیل فقط کارکرد موتور و ضدآب بودن گارانتی می‌شود. موارد شامل گارانتی نه از طریق نمایندگی‌های رسمی بلکه بوسیله کمپانی سازنده مشخص و توسط نمایندگی‌های رسمی اعمال می‌گردد و در شناسنامه و وب سایت رسمی برند به صراحت قید گردیده است.

۲- دومین نکته مهم در تشخیص ساعت‌های اورجینال از تقلبی توجه به خدمات پس از فروش جهانی محصول است، تمامی ساعت‌های مارک دار اصل دارای این خدمات بین المللی است، برای مثال چنانچه بند ساعت سیکو شما خراب شود و بند ساعت شامل گارانتی محصول نباشد شما میتوانید از خدمات پس از فروش برای تعویض و یا تعمیر البته با هزینه شخصی استفاده نمائید.

۳- سومین نکته در تشخیص ساعت اصل از فیک توجه به مقاومت در برابر آب است، تمامی ساعت‌های اورجینال زنانه و مردانه دارای مقاومت حداقل ۳۰ متری در برابرآب هستند.

۴- چهارمین مورد در تشخیص ساعت مچی اورجینال از فیک توجه به نمایندگی‌های رسمی برند است، تمامی ساعت‌های اورجینال دارای نمایندگی‌های رسمی هستند که فقط توسط کمپانی سازنده تعیین می‌گرد، لیست این نمایندگی‌ها درشناسنامه در وب سایت رسمی برند به تفکیک کشور مشخص گردیده است.

۵- پنجمین راه تشخیص ساعت اصل از تقلبی توجه به رفرنس و شناسنامه است، تمامی ساعت‌های مچی اصل دارای شناسنامه و رفرنس اختصاصی هستند. در شناسنامه کلیه اطلاعات محصول همچون وزن، ابعاد، مواد بکاررفته، عمق ضدآب، جنس شیشه، ادرس نمایندگی‌های رسمی و.. مشخص گردیده است.

۶- ششمین نکته در خرید ساعت مچی اورجینال و تشخیص آن از تقلبی توجه به قیمت ساعت مچی اصل است. معمولا ساعت‌های اورجینال قیمت قابل توجه‌ای دارند. با سرچ مدل ساعت در سایت‌های جهانی amazon , alibaba و ebay می‌توان قیمت تقریبی آن را متوجه شد. البته برای قیمت دقیق آن باید هزینه‌های گمرک و حمل کالا به قیمت ساعت افزوده شود.

۷- آخرین نکته در خرید ساعت اصل توجه به ظاهر ساعت و کلیه متعلقات است در واقع ساعت‌های اورجینال با پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها و در معتبرترین کمپانی‌ها ساخته میشود بنابراین به کوچکترین موارد توجه ویژه می‌شود پس چنانچه ظاهر ساعت و متعلقات آن دارای ایراداتی هر چند کوچک باشد قطعا آن ساعت تقلبی است.

این موارد برای تشخیص ساعت رومانسون اصل از تقلبی، تشخیص ساعت سیکو اصل از تقلبی، تشخیص اصل بودن ساعت کاسیو، دیزل، رادو، سیتیزن و سایر برند‌های اورجینال ساعت مچی کاربرد دارد.

آشنایی با یکی از مراکز خرید ساعت‌های اصل

گروه بین المللی پل کالا

پل کالا عاملیت رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند‌های دیزل، امپریوآرمانی، سیکو، اورینت و... در ایران است. در وب سایت این شرکت بازرگانی www.polekala.com انواع مدل ساعت‌های اورجینال از پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت در دنیا با قیمت روز لیست گردیده است. مهمترین امتیاز این شرکت بازرگانی استفاده از گارانتی رسمی – جهانی و خدمات پس از فروش جهانی است تا با خیال راحت حتی در کشور‌های دیگر از خدمات محصول اورجینال استفاده نمائید. از دیگر امتیازات این وب سایت فروش انواع ساعت‌های اورجینال مقرون به صرفه متناسب با نیاز‌های جامعه ایرانی است تا هر قشری از مردم با هر درامدی قدرت خرید یک ساعت اصل را داشته باشند. به این نکته توجه نمائید در هنگام خرید ساعت اورجینال حتی از بهترین مراکز فروش ساعت اصل علاوه بر توجه به موارد فوق تسبت به اخذ فاکتور اورجینال اقدام نمائید هر دلیل و هر بهانه‌ای از سمت فروشنده مبنی بر عدم ارائه فاکتور اورجینال دلیل قانع کننده‌ای بر تقلبی بودن محصول است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون