کد خبر: ۴۵۳۳۱
۱۰:۳۵ -۰۵ دی ۱۴۰۱
یک رزومه ساز خوب زمانی می تواند برای شما مفید باشد که علاوه بر داشتن تمام امکانات برای ساخت رزومه، با توجه به شغل انتخابی، مهارت های لازم را به شما پیشنهاد دهد تا در صورت بهره مندی از این توانایی ها، آنها را به رزومه تان اضافه کنید.

نشان تجارتاگر دنبال استخدام شدن هستید با رزومه ساز رایگان آنلاین کاران می توانید یک رزومه حرفه ای بسازید و برای آگهی های شغلی بفرستید.

اگر نمی دانید چطور باید رزومه بسازید و یا از کجا باید شروع کنید رزومه ساز آنلاین و هوشمند کاران به شما کمک می کند یک رزومه کاری متناسب با فرصت های استخدامی بسازید.

رزومه ساز رایگانکاران به تمام کسانی که به دنبال کار هستند کمک می‌کندبا صرفه جویی در وقت و هزینه در موقعیت‌های شغلی استخدام شوند. شما می توانید بدون وقت تلف کردن به ترتیب اطلاعات شخصی، شغلی و تحصیلی تان را در رزومه ساز وارد کنید و در نهایت با داشتن یک رزومه در قالبی جذاب و حرفه ای برای فرصت های شغلی اقدام کنید.

یک رزومه ساز خوب زمانی می تواند برای شما مفید باشد که علاوه بر داشتن تمام امکانات برای ساخت رزومه، با توجه به شغل انتخابی، مهارت های لازم را به شما پیشنهاد دهد تا در صورت بهره مندی از این توانایی ها، آنها را به رزومه تان اضافه کنید.

درصورتی که از یک رزومه ساز آنلاین استفاده می کنید هر زمان به دلخواه می توانید رزومه تان را ویرایش و بهینه کنید.

در ادامه می توانید با 10 تفاوت رزومه ساز رایگان کاران با سایر رزومه سازها آشنا شوید:

1. به سادگی می توانید سوابق شغلی و مهارت هایتان را در قالب رزومه جا به جا کنید.

2. رزومه شما در کاران یک لینک انتشار دارد که می توانید به جای ارسال فایل پی دی اف رزومه، این لینک عمومی را برای هر شخص و هر کجا به سادگی بفرستید.

3. می توانید قالب های مختلف گرافیکی متنوع کرده و فایل رزومه تان را در قالب pdf دانلود کنید.

4. رزومه ساز کاران امکان اضافه کردن آدرس شبکه های اجتماعی مثل لینکدین را در رزومه برای شما فراهم کرده است.

5. نتایج تست های شخصیت شناسی خود را در رزومه تان قرار بدهید و حرفه ای تر به نظر برسید.

6. در صورتیکه لازم بدانید می توانید تاریخ تولد خود را از رزومه تان حذف کنید.

7. رزومه ساز کاران با انتخاب شغل به شما مهارت های متناسب با آن شغل را پیشنهاد می دهد.

8. در رزومه ساز کاران امکان اضافه کردن دستاورد ها و افتخاراتتان به صورت یک قسمت جدا وجود دارد.

9. از همه مهم تر امکان ثبت درخواست برای بررسی رزومه توسط یک کارشناس در کاران وجود دارد که می توانید از این امکان برای دریافت پیشنهاداتی برای بهبود رزومه خود استفاده کنید.

10. می توانید به همراه رزومه خود فایل ویدئویی رزومه هم داشته باشید که نسل جدید رزومه هاست.

چطور همه آگهی های استخدامی را در کاران ببینیم؟

اگر کارجو هستید بعد از ساخت رزومه، باید به دنبال فرصت های استخدامی بگردید.به جای سر زدن به ده ها سایت استخدامی می توانید با مراجعه به موتور جستجوی آگهی های استخدامی کاران تمام آگهی های استخدامی شغل موردنظرتان را یکجا در کاران ببینید.

تفاوت مهم سایت کاریابی کاران با باقی کاریابی های آنلاین این است که شما به عنوان متقاضی کار می توانید با مراجعه به کاران همه آگهی های استخدامی برای شغل موردنظرتان را یکجا پیدا کنید و درخواست همکاری بفرستید. کاران آگهی های استخدام روز را از ده ها کاریابی ها و اپلیکیشن نیازمندی جمع آوری کرده و در در دسترس شما قرار می دهد.

کافی است عنوان شغلی در شهر مورد نظرتان را در نوار جستجو وارد کنید تا کاران تمام آگهی های روز استخدامی در شغلتان را به شما نشان دهد. این نتایج جستجوی شغلی دقیقا می گوید چه شرکت هایی الان به مهارت ها و شغل شما نیاز دارند.

به عنوان مثال اگر می خواهید به عنوان یک کارشناس فروش استخدام شوید، می توانید عبارت "کارشناس فروش" را در نوار جستجو تایپ کنید و دکمه جستجو را بزنید؛ کاران تمام آگهی های استخدامی با این عنوان را از همه سایت های کاریابی جمع آوری کرده و به شما نشان می دهد. حالا می توانید مناسب ترین فرصت شغلی را از میان این فرصت ها انتخاب کرده و رزومه تان را ارسال کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون