کد خبر: ۴۴۶۴۳
۰۶:۴۷ -۱۴ آبان ۱۴۰۱
خانه درختی همیشه یکی از رؤیای کودکی‌مان بوده و تا امروز هم همراه ماست. اگر در دوران کودکی تجربه بازی در خانه درختی را داشته‌اید، حالا حتما بیش‌تر اشتیاق دارید تا دوباره ساکن یکی از آن خانه درختی‌های جذاب و هیجان‌انگیز شوید.

اجاره کلبه جنگلی

نشان تجارتخانه درختی همیشه یکی از رؤیای کودکی‌مان بوده و تا امروز هم همراه ماست. اگر در دوران کودکی تجربه بازی در خانه درختی را داشته‌اید، حالا حتما بیش‌تر اشتیاق دارید تا دوباره ساکن یکی از آن خانه درختی‌های جذاب و هیجان‌انگیز شوید. البته تحقق این رویا خیلی هم سخت و غیرممکن نیست. ما در این مطلب راه رسیدن به آن را نشان‌تان می‌دهیم.

خانه‌ای از چوب وسط جنگل

خانه درختی‌های کودکی‌مان چوبی بودند. اما آن‌ها را می‌شد در شهربازی‌ها و یا سالن‌های بازی و یا نمایشگاه‌های کتاب پیدا کرد. در حالی که خانه درختی می‌تواند وسط جنگل باشد، رو به منظره‌ای مه‌گرفته میان انبوه درخت‌های بلند و سبز. خانه درختی می‌تواند تماما از چوب ساخته شده باشد و آن‌قدر هم کوچک نباشد که فقط خودمان در آن جا شویم. در یک خانه درختی ایده‌آل می‌توانیم همسفرهای‌مان را هم جا بدهیم و لذت حضور در این خانه را با آن‌ها شریک شویم. در کنار همه این‌ها خانه درختی می‌تواند امکانات موردنیازمان را داشته باشد. امکاناتی برای خوابیدن و استراحت کردن، وسایلی برای پخت‌وپز با تمام امکانات بهداشتی لازم و ضروری. این خانه درختی دیگر از حد تصورمان فراتر و حتی از رویای کودکی‌مان هم بهتر است، مگر نه؟

کلبه چوبی در ماسال

اجاره کلبه جنگلی

ماسال یکی از سرسبزترین شهرهای شمالی ایران است. سفر به ماسال دست‌کم یک بار در برنامه سفرهای ما قرار گرفته و یا می‌گیرد. به این شهر لقب بهشت گمشده گیلان را داده‌اند و اگر آن را دیده باشید، شما هم موافقید که این لقب شایسته ماسال است. از آن‌جایی که ماسال در کنار کوه‌های تالش قرار گرفته، اغلب وقت‌ها مه‌آلود و بارانی است و ترکیب مه و باران و جنگل هم یکی از آن ترکیب‌هایی است که آدم‌های اهل سفر عاشقش هستند. حالا تصور کنید که چنین فضا و ترکیبی را در یک کلبه چوبی در ماسال تجربه کنید. پس اگر به دنبال جایی هستید تا اقامت در خانه درختی را تجربه کنید، ماسال می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در واقع اقامت در کلبه چوبی در ماسال یک تیر و چند نشان است. چون علاوه بر اقامتی هیجان‌انگیز در کلبه، می‌توانید از زیبایی‌های ماسال هم بهره‌مند شوید. در ماسال دیدنی‌های زیادی وجود دارد. چند آبشار و غار از جمله آبشار خون و غار کلچال از جمله دیدنی‌های ماسال هستند.

کلبه جنگلی در سوادکوه

شهر سوادکوه یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. اگر تا به حال به سوادکوه نرفته‌اید، باید بدانید که جاذبه‌های بسیار زیادی را از دست داده‌اید. سوادکوه علاوه بر طبیعت زیبایی که دارد، جاذبه‌های دیدنی دیگری هم دارد. برج باوند، برج لاجیم، کاروانسرای گدوک و... از جمله این دیدنی‌ها هستند. شما می‌توانید برای اقامت در سوادکوه هم یک کلبه جنگلی دنج و راحت اجاره کنید. کلبه جنگلی در سوادکوه علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد، فضایی جذاب برایتان فراهم می‌کند که بتوانید حس زندگی در کلبه را تجربه کنید. صبح‌ها پنجره چوبی کلبه را رو به طبیعت بی‌نظیر سوادکوه باز کنید و غروب‌ها یک صندلی کوچک سفری جلوی کلبه‌تان بگذارید و با یک فنجان چای غروب را تماشا کنید. اگر هم هوای بارانی سوادکوه نصیب‌تان شد، می‌توانید صدای باران را روی سقف کلبه‌تان بشنوید و از بودن در دل طبیعت غرق لذت شوید.

کلبه جنگلی در سراوان

کلبه جنگلی

روستای سراوان از توابع شهر رشت در استان گیلان است. این روستای کوچک، طبیعتی زیبا دارد و آب‌وهوای آن خنک و مرطوب است. اگر اسم این روستا را جست‌وجو کنید، متوجه می‌شوید که یک مرداب معروف دارد و خیلی‌ها برای بازدید این مرداب به سراوان سفر می‌کنند. با این همه نیازی نیست که به جاذبه‌های بیش‌تر سراوان فکر کنید. همین که پوشش گیاهی سراوان را ببینید، مطمئن می‌شوید که اقامت در کلبه جنگلی در سراوان به تجربه خوبی تبدیل خواهد شد. پس اگر مدت‌هاست که به خودتان قول یک سفر درست و حسابی به شمال را داده‌اید و می‌خواهید بعد از مدت‌ها بالاخره اقامت در کلبه چوبی را تجربه کنید، سراوان می‌تواند مقصد خوبی برای شما باشد.

از کجا کلبه چوبی اجاره کنیم؟

برای اجاره کلبه چوبی بهتر است یک راست به سایت پینورست بروید. یکی از ویژگی‌های سایت پینورست این است که یک دسته‌بندی ویژه و اختصاصی برای «کلبه» دارد و شما می‌توانید انواع بسیار مختلفی از کلبه‌ها را در این سایت پیدا کنید. کلبه‌هایی که در این دسته‌بندی قرار گرفته‌اند مربوط به شهرها و روستاهای مختلفی هستند، بنابراین دست‌تان برای انتخاب باز است و می‌توانید کلبه دلخواه‌تان را در میان کلی کلبه متنوع پیدا کنید. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما با جست‌وجوی کلبه جنگلی در پینورست می‌توانید حتی کلبه‌های لوکس و لاکچری را هم بین‌شان پیدا کنید. در ضمن این کلبه جنگلی‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند و امکانات‌شان هم متفاوت است. بعضی از آن‌ها برای سفرهای یک یا دو نفره مناسب بوده و بعضی‌هایشان برای سفرهای گروهی بهترند.

علاوه بر این شما با سرچ کلبه جنگلی در پینورست می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه‌ای از باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها به شما پیشنهاد می‌شود که توسط پینورست به‌طور دقیق بازرسی شده‌اند. پینورست حساسیت زیادی در انتخاب اقامتگاه‌هایش دارد و تلاش می‌کند اقامتگاهی به شما معرفی کند که از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون