کد خبر: ۴۳۸۳۱
۱۷:۵۲ -۰۹ شهريور ۱۴۰۱
قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت کانال ۳۰ هزار تومان خیز برداشت و همین امر ممکن است بر روی انتظارات صعودی سکه بازان در بازار امروز اثر بگذارد و موجب شود سکه جان دوباره بگیرد و بخشی از زیان روز‌های گذشته را جبران کند.

قیمت سکه

نشان تجارت - قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری در ابتدای کانال ۱۴ میلیون تومان معامله شد، اما از دومین روز هفته از قدرت سکه بازان کم شد و فلز گران بهای داخلی در گرداب نزول افتاد.

کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه روز یکشنبه ۱۳۶ هزار تومان، روز دوشنبه ۱۷۸ هزار تومان و روز سه شنبه ۱۲۰ هزار تومان‌از ارزش خود را از دست داد. قیمت سکه دیروز ۱۳ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان بود که در مقایسه با روز شنبه بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

با شکست سکه بازان در محدوده مقاومتی۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، فعالان بازار از احتمال عقب نشینی سکه تا نیمه کانال ۱۳ میلیون تومان سخن گفتند.

حالا سکه به نزدیک نیمه کانال رسیده و برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ داخلی نتواند مرز ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پس بگیرد و از طرف دیگر از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم پایین بیاید این امر ممکن است موجب افزایش فروش‌ها شود و به تبع آن قیمت سکه تا ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

جهش دلار در بازار شبانه

با این حال، قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت کانال ۳۰ هزار تومان خیز برداشت و همین امر ممکن است بر روی انتظارات صعودی سکه بازان در بازار امروز اثر بگذارد و موجب شود سکه جان دوباره بگیرد و بخشی از زیان روز‌های گذشته را جبران کند.

طلا مانع صعود سکه

به باور فعالان بازار، کاهش‌قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی یکی از عوامل مهمی است که انتظارات نزولی در بازار سکه را بالا برده است. دیروز بهای طلا در بازار‌های جهانی به محدوده هزار و ۷۲۰ دلار ریزش کرد و فاصله این فلز ارزشمند با سطح حساس هزار و ۷۵۰ دلار بیشتر شد. در صورتی که اونس طلا به زیر محدوده هزار و ۷۲۰ دلار برود، احتمال افت به کانال هزار و ۶۰۰ دلار تقویت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون