کد خبر: ۴۲۳۵۱
۱۰:۰۲ -۱۷ خرداد ۱۴۰۱
بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است و به عنوان بزرگترین صرافی جهان شناخته می شود. فارکس همانند یک صرافی بوده و مثل خرید از صرافی های محلی در این بازار نیز بانک های بزرگ در آن در جهت تامین نیاز ارزی مشتریان خود در فارکس فعال هستند.

بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان است و به عنوان بزرگترین صرافی جهان شناخته می شود. فارکس همانند یک صرافی بوده و مثل خرید از صرافی های محلی در این بازار نیز بانک های بزرگ در آن در جهت تامین نیاز ارزی مشتریان خود در فارکس فعال هستند. در کنار این بانک ها، ما معامله گران نیز در جهت کسب سود از نوسانات این بازار فعال هستیم. در فارکس معامله گران از طریق روش های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال اقدام به تحلیل و معامله می کنند که این یکی از روش های کسب سود از این بازار می باشد. روش دیگر کسب سود از فارکس از طریق ربات های معامله گر فارکس است که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم.

ربات معاملاتی فارکس برای متاتریدر

متاتریدر چیست؟

متاتریدر یکی از پلتفرم های های معاملاتی در بازار فارکس بوده که در رتبه یک محبوبیت در بین پلتفرم های معاملاتی در فارکس قرار دارد. متاتریدر توسط یک شرکت روسی ارائه شده است و اغلب بروکرهای فارکس آن را به مشتریان خود به صورت رایگان ارائه می دهند. معامله گران فارکس از متاتریدر در جهت انجام معاملات و تحلیل بر روی جفت ارزهای فارکس استفاده می کنند. در نرم افزار متاتریدر انواع نمودارها وجود داشته و به راحتی امکان تحلیل جفت ارزهای فارکس از این طریق وجود دارد. امکانات متاتریدر بسیار زیاده بود اما امکانی که در اینجا مدنظر ما می باشد، اکسپرت های فارکس است که این نرم افزار آن ها را ارائه می دهد.

مزیت های ربات های فارکس

ربات های فارکس به دلیل خودکار سازی فرایند خرید و فروش در فارکس دارای مزیت های مختلفی هستند. یکی از این مزیت ها امکان معامله بدون نیاز به بررسی مداوم بازار فارکس است. ربات های فارکس دقیقا همان استراتژی را پیاده سازی می کنند که ما به آن داده ایم. ربات فراموش کار نبوده و تمامی این مراحل را مو به مو انجام می دهد که این یک مزیت نسبت به انسان است. همچنین یک ربات فارکس درگیر احساسات معاملات فارکس نمی شود. یکی از مواردی که باعث ضرر در فارکس می شود همین احساسات معامله گران فارکس است که با داشتن یک ربات فارکس می توان از این چالش عبور کرد. ربات های فارکس درگیر احساسات در معاملات نشده و مطابق استراتژی فارکس عمل می کنند.

نحوه استفاده از ربات در متاتریدر

برای استفاده از ربات های متاتریدر ابتدا باید ربات معامله گر خود را انتخاب کنید. ربات های فارکس در قالب یک فایل ارائه می شوند که بر روی متاتریدر قابل نصب بوده و اجرا می شوند. برای این منظور ابتدا فایل مربوط به ربات متاتریدر را در پوشه مربوط به اکسپرت ها قرار دارید. دسترسی به این پوشه از طریق منو File  در متاتریدر و گزینه open data file  امکان پذیر می باشد. پس از این مرحله به منو Inser  رفته و با کلیک بر روی گزینه Experts  در متاتریدر ربات مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از این مرحله امکان تنظیم و اجرا ربات متاتریدر وجود دارد.

خرید ربات های معامله گر متاتریدر

از جمله دغدغه افراد برای استفاده از ربات های متاتریدر خرید ربات مناسب برای انجام معاملات در فارکس است. یکی از روش های خرید ربات های متاتریدر استفاده از ربات های تیم فارکس استراتژی بوده که این تیم با تجربه چندین ساله خود در زمینه اکسپرت های فارکس برای متاتریدر فعال است. این ربات ها بر اساس استراتژی های مختلفی طراحی شده اند و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای مشاهده ویدیوهای مربوط به ربات های این تیم کافیست تا به وبسایت فارکس استراتژی مراجعه کرده و از بخش ربات های معامله گر فارکس ربات خود را انتخاب و خریداری کنید. ربات های معامله گر این تیم شامل موارد زیر است:

ربات معاملاتی فارکس برای متاتریدر

  • ربات میراکل
  • ربات دلتا تریدر
  • عقاب (Eagle)
  • اکسپرت Power Sophia
برچسب ها: نشان تجارت فارکس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون