کد خبر: ۴۲۲۸۳
۱۱:۳۰ -۱۴ خرداد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان اداری و استخدامی گفت: ادامه بررسی لایحه اصلاح پرداخت حقوق کارمندان در هیات دولت از دستور کار خارج شده است.

حقوق بازنشستگان

نشان تجارت - سعید صدرائیان در پیامی در فضای مجازی نوشت: چندی پیش کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی دولت به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور برقراری هر چه بیشتر عدالت در پرداخت‌ها، خواستار طرح لایحه اصلاح تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در هیات دولت شد.

پیش نویس این لایحه مانند سایر لوایح و مصوبات به اعضای کمیسیون ارسال و مورد نظرخواهی قرار گرفت. به دلیل گذشت زمان و انجام برخی اصلاحات و تغییرات در ضوابط اجرایی بودجه و ضرایب حقوقی کارکنان دولت، ادامه بررسی این لایحه در کمیسیون و هیات دولت از دستور کار خارج شده است.

اواخر اردیبهشت ماه امسال سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح تبصره ۱۲ قانون بودجه کل کشور موضوع اصلاح برخی احکام مربوط به حقوق و دستمزد را به دفتر هیات دولت ارسال کرده است. بر این اساس در هفته نخست خرداد ماه نیز دفتر هیات دولت در خصوص‌ای لایحه مذکور از وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر دادگستری و معاون حقوقی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خواست بررسی و اعلام نظر فوری داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون