کد خبر: ۴۰۸۳۸
۱۰:۲۲ -۱۶ فروردين ۱۴۰۱
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران خواهیم پرداخت.

قیمت مسکن

نشان تجارتاز آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای نوساز آپارتمانی در مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

امیرآباد از مناطق محبوب مرکز تهران برای خرید مسکن است.یک واحد نوساز در این منطقه با متراژ ۸۶ متر که ۲ خواب دارد، ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سرمایه لازم برای خرید واحدی ۱۰۷ متری در جهاد، که نوساز باشد و شامل ۲ اتاق خواب نیز باشد، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

در بلوار کشاورز قیمت یک آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری که دارای ۲ خواب است، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی نوساز در فاطمی که ۱۱۲ متر است و ۲ خواب دارد، ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت واحد آپارتمانی در همین منطقه که نوساز باشد و ۱۴۰ متری و شامل ۳ خواب باشد، ۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.

سرمایه لازم برای خرید واحدی ۱۰۶ متری در میدان ولیعصر که نوساز باشد و ۲ خواب هم داشته باشد، ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.

بودجه لازم برای خرید یک واحد نوساز در سهروردی که متراژ آن ۱۳۲ متر است و ۳ خواب دارد، ۶ میلیارد تومان است.

برای خرید یک واحد نوساز ۱۱۷ متری در یوسف‌آباد که ۲ خواب دارد نیز به ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه لازم دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های نوساز مناطق مرکز تهران چند؟

منبع: اقتصادآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون