کد خبر: ۳۹۸۲۹
۱۱:۵۵ -۱۱ اسفند ۱۴۰۰
جاری، دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان گفت: کارگران در شرایط کنونی تحت فشار انواع استرس‌ها و مسائل اقتصادی هستند و نباید مشکل تامین هزینه‌های دارو و درمان را داشته باشند.

 بیمه کارگران

نشان تجارت - اصغر نجاری گفت: بیان اینکه تقویت کادر پزشکی، کاهش زمان انتظار بیماران بیمه شده تامین اجتماعی، افزایش خدمات دندانپزشکی و تکریم مراجعین بیمه شده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به ویژه تکریم کارگران بیمه تامین اجتماعی در مراکز درمانی از خواسته ها ی مهم کارگران است.

وی بر لزوم رفع مشکلات در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: ضروری است خلاهای موجود در این زمینه با مدیریت جدید برطرف شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان، با بیان اینکه یک بیمارستان تامین اجتماعی در زنجان وجود دارد،گفت: ضروری است درصدد تامین تجهیزات بیش از پیش این مرکز در زنجان باشیم.

نجاری تاکید کرد: خانه کارگر به عنوان یک تشکل صنفی با هدف دفاع و احقاق حقوق کارگران واحدهای تولیدی و صنایع استان فعالیت می کند که باید از ظرفیت‌های استانی برای برگزاری کمیته درمان با تلاش بیشتر از پیش استفاده شود.

وی افزود: کارگران در شرایط کنونی تحت فشار انواع استرس‌ها و مسائل اقتصادی هستند و نباید تامین هزینه های دارو و درمان و یا مشکل مراجعه به مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی نیز نگرانی های قشر کارگری را تشدید کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون