کد خبر: ۳۴۸۰۸
۲۱:۰۰ -۱۷ مهر ۱۴۰۰
افسانه پاکرو بازیگر مطرح ایرانی است که تا به حال بی حاشیه بود اما با انتشار تصاویرش با حجابی ناجور باعث ایجاد حرف و حدیث هایی برای خود شد.

استایل عجیب افسانه پاکرو با یقیه ای باز + عکس

نشان تجارت - افسانه پاکرو بازیگر خوشگل سینما و تلویزیون و تئاتر است که چند سالی می شود بسیار کم کار و کمرنگ شده. وی با وجود زیبایی چهره ای که دارد اما از هنرمندان بی حاشیه در فضای مجازی می باشد.

خانم بازیگر در آستانه ورود به چهل سالگیست اما همچنان با وجود چهره ای نچرال، جوانی و جذابی خود را دارد. در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.

استایل عجیب افسانه پاکرو با یقیه ای باز + عکس

این طور که معلوم است افسانه پاکرو هم مانند بسیاری از هنرمندان خانم علاقه ای به حجاب ندارد و همیشه با سر و گردنی باز تصاویرش را منتشر می کند. اما اینبار در عکس هایی که به تازگی پست کرده با ژست هایی تحریک آمیز و یقه ای بسیار باز می باشد که اگر ان تکه روسری کوتاه را بر روی سر نداشت سنگین تر بود!

این بازیگر بی حاشیه با این سر و وضع حاشیه دار شد. در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون